Edward H. Valholm Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Vi har behov for hjelp til å rigge opp på fredag. Derfor har vi behov for frivillige som kan bidra på fredag kveld den 8. Mai fra kl. 18. Hvis du kan legg igjen et svar her. På forhånd takk Edward Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Jeg er med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 Takker og bukker Mats! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Hallgreen Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Jeg kan hjelpe til hvis det behov! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Jeg kommer oppover på fredagen, så kan hjelpe til så snart jeg har fått sjekket inn. Hilsen Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Hei 95 % sikkert at jeg kan bistå med hjelp på Fredagen. Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Hviding Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Er jeg der, så hjelper jeg... L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Jeg skal dra til Drammen et par dager i forkant, så jeg er ganske sikker på å være med på rigging fra kl 18. Vet ikke når Arild ankommer fra Tromsø, men jeg regner med at han blir med han også, hvis det vil være behov da. Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts