Jens Roger Kristoffersen Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Nytt år, fullt av nye muligheter. Muligheten for å få med seg første medlemsmøte er på Kjeller på tirsdag. Velkommern! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Jeg tar med pølser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Jeg kan dessverre ikke komme denne gangen, men Tormod er en nøkkelperson å regne med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Hei! Jeg hadde egentlig tenkt å komme, men får desverre ikke anledning til å vis frem progresjonen på min Italeri 1/72 Sunderland... Hilsen Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts