Thor A. Granheim Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Hei allesammen ! Ja, da er sommeren over og vi må gjøre oss klare for og krype inn i Man-Cave'n igjen og bygge nye mesterverk Håper at alle mann er klare til og møtes igjen førstkommende tirsdag ( 26.august) Stedet er som det pleier, Amcar Sandefjord sine loker i Tingveien 2, 3223 Sandefjord Og klokkeslettet er fra 18.00 til ca 22.00 Vel møtt Mvh Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Jeg dukker opp jeg regner jeg med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Flottings ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Meg må dere og slite med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Det skal vi greie(vi plasserer deg bakerst bare hehe ) Ps. er formen bedre ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Jaja, sett meg bak med cola og snacks Helt greit Formen er stigende, har jo vært på jobb et par dager nå : ) Hosten sitter løst da... Tipper det er noe sånn ebola greier, er det ikke det som går om dagen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts