Ruben Husberg Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Hei, Husk møte nå på Onsdag på Flyhistorisk Museum på Sola. Fra kl 19:00. Hvis noen trenger nærmere veibeskrivelse, så treffes jeg på 51690557 eller ruben.husberg@online.no Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E Nåvik Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Takk for påminnelsen! Jeg regner med at det skal gå greit å finne fram for min del mvh Øystein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted September 27, 2006 Author Share Posted September 27, 2006 Så var dette møtet over. Vi var 11 stk som hadde en trivelig kveld ute på flymuseet. Ekstra hyggelig var det at det kom to nye personer, Øystein Nåvik fra Trøndelag, men bosatt på Sola i ukedagene, og Morten Nesvik. Morten var med for snart 20 år siden, så vi får håpe plastbasillen tar godt tak denne gangen.... Toby Bird hadde med noen 1/72 Spitfire i forskjellige stadier av ferdigstillelse, og undertegnede hadde med Skyvan og F-28 for å vise hvor langt de er kommet. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E Nåvik Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Takk for en trivelig kveld! mvh Øystein - som kommer flere ganger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar-R.Jensen Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 "Detta så steina kosele ud" - På rogalansk Mvh Einar - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Jomen fikk du ikke med både bakhodet og ræva mi også. Jepp, det var rett hyggelig. Birger dukket ikke opp med resinen min men jeg kom meg nå hjem med et byggesett likevel. Så da har jeg jo noe å holde på med. Puh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted September 28, 2006 Author Share Posted September 28, 2006 Jeg glemte å si at jeg fikk delt ut 7-8 av vervebrosjyrene til klubben, så det skal bli spennende og se om vi får noen nye med medlemmer lokalt........ Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Ser jo finfint ut hos dere,at du deler ut brosjyrene er jo strålende. mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts