Jørgen Tangerud Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Kan padle ved siden av med ally'en jeg, så får vi med mer Quote
Geir Hogga Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 ...og her padler vi rett over i Bableboksen. Parkeringsfasiliteter er meget interessant for oss som kommer i privatbiler fulle av modeller. Gjerne litt mere info om det. Ellers virker jo dette som en meget bra lokasjon. Quote
Jan Erik Johansen Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Avlessing ved inngangen til utstillingslokalet. P-hus i kjelleren for hotellets gjester, mener det var 120,- pr døgn. Andre må da parkere på de plassene som finnes i Drammen, pris ukjent. Quote
Jørgen Tangerud Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Har parkeringsmulighet i asker for et par stk, men da må man kansje slippe av ting først. Quote
Tormod Sørvang Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Det er loksasjon og eventuelt pris pr. time for parkering i nærheten av hotellet jeg tenkte på med mitt spørsmål. Hvis man ikke skal overnatte så er dette interresant å vite. Quote
Ronny Øygard Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Det ligger et parkerings hus ca 200 meter fra hovedinngangen til hotellet, dette har en maks pris på 90 kroner døgnet (24t) . Blichs gate parkerings hus er navnet om noen skulle lure, det er også adressa som man kan søke opp om man ikke er kjent ? Ronny Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Tor Helge Andersen Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Dette er lovende må jeg si. Kan ta med en haug med ferdigstilte modeller da, siden jeg ikke har vært på skala på noen år. Tor Helge Quote
Tommy Myrland Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Har booket inn på hotellet som nr 2, er tydligvis tidlig ute, får håpe resten av folket kommer etter Quote
Guest Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Har booket inn på hotellet som nr 2, er tydligvis tidlig ute, får håpe resten av folket kommer etter Jeg var nummer 1!!! Roy Quote
Edward H. Valholm Posted February 13, 2015 Posted February 13, 2015 Hmm.. jeg bestilte rom samtidig som jeg booket lokaler.. Tror jeg må sjekke med dem. ? Quote
Recommended Posts