Jens Roger Kristoffersen Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 For de som ikke rekker Skala til helga kan vi friste med nok et medlemsmøte på Kjeller. Skulle det være noen som ikke kan få nok av sosiale plastsammenkomster så er dere hjertelig velkommen til begge deler Mvh Jens Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Kommer selvfølgelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Stiller så fremst det ikke er noe annet som kommer i veien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Ja takk, begge deler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Det er åpent fra kl. 18. En av de siste sjansene å bygge før skala... så ta gjerne med et eller annet å bygge på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Pølsemannen kommer også Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Nok engang har jobben lagt møte til tirsdag, OG feil tirsdag :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Jobbseminar, så jeg kommer ikke. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Lindberget Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Er det plass til en nykomling ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Bare å møte opp :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Er det plass til en nykomling ? Du er hjertelig velkommen Frode! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Hoppsan,jeg må nok melde avbud Dukka opp noe jeg må løse før jeg drar på ferie i morgen........... Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Hoppsan,jeg må nok melde avbud Dukka opp noe jeg må løse før jeg drar på ferie i morgen........... Leif Dypt savnet... av flere, dog for noen var nok savnet av pølse mer påtagende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts