Gå til innhold
  • Bli medlem

Modellregistrering


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Dessverre ser det ut til at den vanlige gjengen med kjekke herremenn fra Kristiansand blir meget redusert i år på grunn av kollisjoner med jobb. Trist, men sånn er det når det ikke er IPMS som er levebrødet vårt. Selv kommer jeg kanskje på søndag. Kanskje ikke i det hele tatt. Også på grunn av jobb.

 

Bortfall av en stor IPMS Sør-kontingent medfører imidlertid at vi ikke har de vanlige personene som kan ta seg av modellregistreringen. Mi må altså ha hjelp fra andre medlemmer. Dette er vel kanskje en av de viktigste jobbene og er en jobb som MÅ gjøres.

 

Så vær så snill å melde dere til tjeneste. Det hadde også vært fint å ha en generell "mannskapspool" med folk som sier at de kan sette av litt tid til å hjelpe de som arrangerer. Jo flere som melder seg, jo mindre tid må hver enkelt bruke på å assistere arrangørene.

 

Send PM eller epost til meg.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det vært nokså skuffende respons på dette.

 

Vi må ha mange fler som kan ta i et tak for at dette skal gå. Vi trenger minst et par mann til for modellregistrering. Jørgan Faret har vært med på det før og han stiller. :praise:

 

Ellers trenger vi:

 

-Bordvakter

-Dørvakter

 

Igjen: Jo flere som melder seg, jo kortere tid må hver enkelt bidra.

 

Selv om det er styret og SKALA-komiteen som tar seg av planlegging og tilrettelegging så er dette fremdeles en dugnad.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en generell appell om at vi hadde behov for folk til registreringen på møtet på Kjeller i går og Stian Bognerud meldte sin interesse.

 

Roar: ta kontakt med Stian for bekreftelse er du snill.

 

Og hvem vet, kanskje min fantastiske motiverende og oppildnende appell i går kveld gjør at flere etterhvert også melder sin interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian er registrert.  :thumb: Fikk PM fra ham i går.

 

Opprinnelig i denne tråden så oppfordret jeg folk som melder seg til tjeneste om å gjøre det på PM eller epost til meg

(rstensr2@online.no). Det holder jeg fast på. Fint at folk melder seg i tråden også, men vi trenger ikke fylle opp en hel tråd med

 

-"Hei, jeg vil gjerne hjelpe til"

-"Så flott, takke for det"

 

Jeg fører liste over de som melder seg til tjeneste. Pr. nå så har vi nok folk til registrering. Videre nå så trenger vi, som sagt, en generell "mannskapspool".

 

På forhånd takk til alle som melder seg til tjeneste.  :thumb:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Dyktige modellbyggere som har vært lenge i gamet får som regel nok andre premier. Denne prisen er tenkt utdelt til en modellbygger (gjerne en debutant, men det er intet krav) som er flink, men likevel ikke når helt opp i konkurranse med "proffene".

 

Prisen het opprinnelig "Beste Nykommer", men vi hadde ikke spesifisert noen krav for å få prisen annet enn at man skulle være nykommer på SKALA. Det endte med at Juha Airio (kanskje en av verdens beste bilbyggere og slett ingen debutant i konkurranser hverken som deltaker eller premiemottaker) fikk prisen. Det var ikke helt hensikten med prisen, men det sto ikke nøye nok beskrevet. Derfor ble den omdøpt til "Motivasjonsprisen" med krav om at mottaker ikke tidligere skal ha vært premiert i noen konkurranse. Vi har selvsagt ingen kunnskap om alle som tidligere har vært premiert i andre konkurranser enn SKALA, så det må overlates til folks ære og samvittighet.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.