Jens Roger Kristoffersen Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Mange baller i lufta, men bedre seint enn alvor... det blir møte på tirsdag Velkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Tar med brus,pølser osv.................... Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Det vil være åpent fra kl. 18. Ta gjerne med noe å bygge på... Cato Guhnfeldt vil mest sannsynlig også være på plass og selge flybøker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Tar med meg Arado og ets Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Jacobsen Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Skulle gjerne kommet, men er ute å reiser - det får heller bli neste gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Har noen svastika til 109 1/32 til overs, blir jeg glad Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Se hva jeg finner Jørgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Stikker du innom oss på Smallsize strømmen ,Jørgen så har vi Aeromaster Hakekors i 1/32 til 79.- Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Pleier å ta turen innom, men senvakt i dag, så tror ikke jeg rekker. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts