Atle Eriksen Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Ny link her: http://www.batleman.org/NC%20Forside.html Velkommen til en hyggelig modellbil lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Noen som var der? Hadde tenkt meg, men så måtte jeg være ansvarlig og hjelpe til på vogna.... Gjerne noen bilder, spesielt siden jeg aldri har vært på noe sånt..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Jo,jeg var der,og det var mange andre også,fra nær og fjern.Tok så klart bilder,men de ble dårlige.Satser på at nissen kommer med en tripod i år. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Tema for neste års Norwegian Challenge blir Corvette.Regner med å se mange sånne her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Var det mye sett til salgs der da? Hadde håpet å kunne kommet meg ned dit og kanskje funnet meg noe.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Jod,det var mye tilsalgs,både nytt og gammelt,resin o stæsj. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Dette er en av årets faste begivenheter, på linje med jula, sommerferie og selvangivelsen. Har vært på samtlige unntatt den første, så det skulle vel bli tretten på rad. Og jeg koser meg like mye hver gang. Alltid moro og treffe igjen etterhvert gamle venner som man bare treffer en til to ganger i året, samt bli kjent med nye. Traff Leif Haga sånn helt på tampen, så jeg fikk ikke prata så mye med ham, men nå har jeg iallefall et ansikt til navnet her på forumet. Vi får ta det igjen ved neste korsvei... Masse modeller å titte på var det også. I følge Atle lå antallet rundt 260, fra over 50 deltakere. Nytt av året var at man forsøkte dømming med dommerpanel, noe som funka helt greit. Kveldens sosiale happening var også i tråd med tradisjonen en trivelig erfaring, og som trøndere gjorde vi en mer håndfast versjon av Åge's "Fire pils og en pizza". (Ble dog litt mer en fire pils......) Vi hadde i en lekebutikk funnet et mindre parti med slike leke-fallskjermhoppere, og disse ble plukket frem ved endel anledninger. Fallskjermtroppen ble dog meldt savnet etter et par oppdrag i Innsetlia og den høye brua mellom Ulsberg og Berkåk på vei hjem. De er tildelt tapperhetsmedaljer posthumt....... Alle var vi enige om at det hadde vært en fin tur........ PS Ser at Atle har lagt ut endel bilder fra årets og siste års NC. Du finner dem ved å følge linken i innlegget hans.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Jeg kommer også til og sende over bilder til webmaster en av de nærmeste dagene. Veldig mye fint og se på, bare synd man ikke hadde noe og stille med selv..... :'( Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts