Atle Eriksen Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 ...så ta med det du ikke helt ble ferdig med, eller en gammel slager fra en svunnen tid. Vi snakker om modeller da. Jeg har bordene klare, komplett med nervøs velour i matchende farger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Vakkert! Kan hende jeg kan få plukket med meg noe jeg holder på med (så det ser ut som jeg faktisk bygger... ) R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Får vel ta med noe jeg også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Kan jeg vare med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Jeg kan kanskje ta med meg noen prosjekter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Kan jeg vare med? det kan du. alle kan kan stille ut her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts