Vidar Ringstad Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Ja,det blir nok kveld på Haugenstua i dag :'(.Som vanlig er jeg der ca kl.18. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Huska det ja! Husker det hvertfall akkurat nå. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Argh! I dag kan jeg ikke! Og i dag som det var bakst også.... :'( Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Det er snakk om prioritering, Øyvind Heidi Det er helt sant. Jeg må bli flinkere til å prioritere... Fredag tror jeg at jeg må fyre i gang airbrushen igjen ihvertfall... Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Det blir nok kake flere ganger skal du se Koselig med kaffe og kaker innimellom effektiv jobbing Heidi Høres bra ut. Selv er jeg ikke så effektiv, men jeg er ihvertfall glad i kake Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts