André Kristoffersen Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Håper å sparke litt liv i gruppebyggingen igjen. Etter langt om lenge kom det en lapp i posten i dag fra "bak jernteppe" om at det ventet en pakke på postkontoret. Hev innpå litt Beluga kaviar og tok sykkelen fatt.. ohoi denne har jeg ventet lenge på... Etter å ha trampet meg vei hjem på stålhesten .. kunne vi begynne opppakningen. Min assistent Buffy 3 år var midt i lunchen og vi måtte vente til Tunfisk filetene hadde blitt fortært før vi gikk videre i opppaknings sekvensen... for assistenten er det er det mye stas og festivitas rundt selve embalasjen som kan engasjere, ukrainske aviser er ikke dagligdags tyggevare her i heimen.... Jeg unskylder på vegne av Buffy iveren etter å komme til bunns i hva som er i esken... Oi den mystiske T-64B med "Nøytron stråle beskyttelse" på tårnet sånn finner man ikke på Kongsberg Zoo.... Det lukter helt ferskt også.. det er en egen eim av soliditet over østeuropeisk resin.. mener Buffy. Åsså så mye annet fint da.... Assistenten har bemerket at den batteridrevne hamsteren har slitt litt i det høye grasset i det siste, og kanskje kunne få lagt om til terreng dekk.. noe som ble avverget av undertegnede i siste stund.. Det var en som nektet å gi avkall på BRDM -2 hjulene her så da får vi se hva vi kan få til.... Bygge tråder følger snart på flere av sakene.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 haha, det siste bildet burde du nesten sendt til Miniarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Ooh, forstår godt at buffy er interessert Skal bli spennende å se hva som spretter opp av moro etterhvert.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts