Jump to content

Det kom en pakke med røde stjerne deler....

André  Kristoffersen

Recommended Posts

Håper å sparke litt liv i gruppebyggingen igjen. Etter langt om lenge kom det en lapp i posten i dag fra "bak jernteppe" om at det ventet en pakke på postkontoret.  Hev innpå litt Beluga kaviar og tok sykkelen fatt.. ohoi denne har jeg ventet lenge på...  Etter å ha trampet meg  vei hjem på stålhesten .. kunne vi begynne opppakningen. Min assistent Buffy 3 år  var midt i lunchen og vi måtte vente til Tunfisk filetene hadde blitt fortært før vi gikk videre i opppaknings sekvensen...

017-3.jpg

for assistenten er det er det mye stas og festivitas rundt selve embalasjen som kan engasjere, ukrainske aviser er ikke dagligdags tyggevare her i heimen....

014-4.jpg

Jeg unskylder på vegne av Buffy iveren etter å komme til bunns i hva som

er i esken...

020-5.jpg

Oi den mystiske T-64B med "Nøytron stråle beskyttelse" på tårnet sånn finner man ikke på Kongsberg Zoo....

021-2.jpg

Det lukter helt ferskt også.. det er en egen eim av soliditet over østeuropeisk resin.. mener Buffy.

015-5.jpg

Åsså så mye annet fint da....

027-1.jpg

Assistenten har bemerket at den batteridrevne hamsteren har slitt litt i det høye grasset i det siste, og kanskje kunne få lagt om til terreng dekk.. noe som ble avverget av undertegnede i siste stund..

025-5.jpg

Det var en som nektet å gi avkall på BRDM -2 hjulene her så da får vi se hva vi kan få til....

Bygge tråder følger snart på flere av sakene.. :thumb: