Kjell Terje Trones Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Bare for å bevise at jeg faktisk har tenkt å delta i dette gruppebygget, her er modellen jeg tenkte å bygge. (ferdig.....) Et lett slumrende prosjekt som jeg plukker frem og gjør litt småtteri med innimellom. AMT's 32 Phaeton med skikkelig diabolsk stuk. Denne skal bli ond...... Har dog et par andre som må bli ferdig først, så ikke hold pusten..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Det blir stuket sitt det Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 tøft........ åssen motor er det, ser ikke helt hva kommer de bakhjula fra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Stuket er på plass. Blir tøfft det der:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Jeg synes spesielt det litt store, firkanta eksosrøret ble tøft. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 10, 2012 Author Share Posted April 10, 2012 Jeg synes spesielt det litt store, firkanta eksosrøret ble tøft. K Størrelsen imponerer nok, men jeg troe allikevel det vil være litt for restriktivt med bare det lille utslippet på sida.... Motoren er en av Revell's Parts Packmotorer, en good old 427.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts