Gaute Halsaunet Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Resinklump kjøpt på Ebay i 2010, mangler alt. Må scratche fangere og slikt. Felgene er kjøpt av Tor Henning. Ikke sikker på hvor de kommer fra. De skal selvsagt ikke være i krom Forbildet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 "NOW GET IT DONE, YOU UTTER, UTTER BASTARD...!!!" (Vyvyan snakker jo aldri normalt, men roper alltid... ) Ser virkelig frem til denne. Du kan jo bruke en av hårballene fra katta til å scratche SPG..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Jo den ideen om hårballene var ny http://www.youtube.com/watch?v=0QfM818j7S0 http://www.youtube.com/watch?v=YKSiE6DReSc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Anglia er tøft, synes den kledde felgene i chrome jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Joda, men denne skal få dem hvite Er på leting etter flammedekaler som tilsvarer de som sees på bilen i serien. Hvis noen vet av dekaler som ligner så hyl ut. http://www.imcdb.org/vehicle_73887-Ford-Anglia-105E-1962.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Kan du bruke noen av disse ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Jo de der kan kanskje funke, hvor store er de? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Alle er ca 3,5 x 2 cm. Vil du ha dem sender jeg dem i posten til deg, har ikke gitt noe for dem selv, de kommer fra "plastic recovery" på WeCoMoCo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Har etter litt mål funnet ut at flammedekalene jeg trenger må være ca 2,5cm lange og 1,5cm brede. En ser tydelig i dette klippet at flammene er håndmalte og ikke like på begge sider. Tror ikke at jeg går for en absolutt nøyaktig kopi her da det blir vanskelig å finne dekaler som er helt like og jeg tviler på at jeg får til å male for hånd særlig fint. http://www.youtube.com/watch?v=ozjN_bmfI5c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Hvis du får til et screenshot av bilen omtrent rett fra siden, er det bare å skalere bildet rett, før du skjærer ut egne flammesjablonger. Du trenger selvsagt begge sidene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 Jo jeg har tenkt den tanken, desverre så er ikke bilen med så mye i serien og den vises ikke fra sidene noen gang. Jeg fikk til dette: Den eneste gangen jeg har sett den rett fra siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Tøft prosjekt. Felgane er kanskje litt store, men da er ikkje lett finna 12 toms i denna skalaen. Nærmaste er kanskje desse på Monograms 1/32 Van. Flammane trur eg eg kan hjelpa med. Skulle bare ha sett detta før eg var i posten i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Den vanen har jeg.....moder`n fant den på en loppis ferdig bygd og litt ramponert Kan måle de felga hvis det er av interesse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Fant dekalen eg tenkte på. Eg kan skjæra ut flammane, då eg sjølv kun skal ha "8 ballen". Eg meiner dei kom frå relanseringa av MPC Switchers '32 Forder, då AMT gav dei ut for nokre få år sio. Med litt tålmod, og ein skarp nr 11, så kan du og modifisera dei litt, og då har du litt forskjellige, røde flammar. Hosted on Fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Den vanen har jeg.....moder`n fant den på en loppis ferdig bygd og litt ramponert Kan måle de felga hvis det er av interesse Trur du bare kan senda dei nordover Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Jovisst, jeg tar gjerne imot dekaler og alt annet, bare send meg en PM med pris det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts