Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger "kurer" til Skala


Ragnar Eckhoff

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Pga kollisjon med andre aktiviteter får jeg bare med meg søndagen på årets Skala. Jeg lurte derfor på om noen kunne ta med seg et par modeller for meg og få dem registrert på lørdagen? Jeg bor i Horten, så det passer best med noen i nordre Vestfold.

 

Planlegger å ta toget fra Mjøndalen til Eidsvold Verk på søndag formiddag. Har tenkt å ta taxi derfra, men dersom det er noen som tilbyr seg å ta opp en haiker så sier jeg ikke neitakk ;).

 

Hilsen

Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to fra Horten som kansje skal inn å se en av dagene, men veit ikke enda. Kan gi beskjed om det blir plass...

 

Hei,

 

Takk for tilbudet. Nå var mitt primære behov å få noen til å ta med seg modellene mine (2 stk) inn på lørdagen og få dem registrert. I og med at dere ikke er sikker på hva det blir til så får jeg forsøke å ordne meg på annet vis.

 

Jeg skal selv inn på søndagen, men reiser da fra Mjøndalen og ikke Horten.

 

Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.