Atle Eriksen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Ok båys and gørls. På årets Skala, så har jeg tatt på meg ansvaret for å rigge opp to bord. -Det ene er beregnet til tidligere utstilte modeller som kan være til glede for både gamle, og ikke minst nye, besøkere. Både tidligere premierte modeller og andre interresante modellere relatert til vår hobby kan medbringes. -Det andre vil være dedikert til de prosjektene du holder på med, eller skulle ha blitt ferdig med i 1987 eller rundt der Det kan være likeså interresant å se et fotoetch lessa råbygge eller en primet halvferdig prosjekt, som en ferdig modell. det kan gi litt innblikk i hva som egentlig foregår i våre syke sinn. Så jeg oppfordrer de som ønsker det å ta med en modell eller to og stiller de ut på respektive bord. Ta kontakt med meg når dere ankommer. For de som ikke vet hvem jeg er så bare spør en eller annen. Jeg har være med noen år, så de skulle gå greit å finne meg. Jeg står forøvrig i salgsstanden med litt av hvert fra loftet mitt igjen så se etter en med action figurer, ferdig malte resin figurer og annet i den kategorien. Ja også har jeg på navn skilt med "ATLE ERIKSEN" da. Gi gjerne tilbakemelding her slik at jeg har en peil på om dette er noe av interresse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Ta med uferdige modeller og stille dem ut? Har du et eget bord bare til meg, Atle... God ide med begge disse bordene, kan inspirere til å få ferdig noe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg kan ta med noen gamle synder, og kanskje et par prosjekter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Meget bra! Tråden prioriteres slik at den ikke går i glemmeboka sånn som mye av det som kommer til å bli stående på prosjektbordet. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Det er vel fort her jeg kan stille med noe denne gangen..... Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Thun Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg tar med meg en premiert en og noen ubygde da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Det er vel fort her jeg kan stille med noe denne gangen..... Janse Du driver jo stadig og plager meg med et av de glemte prosjektene mine. Så kanskje jeg skulle ta med meg den. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Tror jeg har en Hind klar for dette bordet, samt en tanks av et eller annet slag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts