Gå til innhold
  • Bli medlem

Bordet for "Gamle synder" og "Dårlig samvittighet"


Atle Eriksen

Anbefalte innlegg

Ok båys and gørls. På årets Skala, så har jeg tatt på meg ansvaret for å rigge opp to bord.

 

-Det ene er beregnet til tidligere utstilte modeller som kan være til glede for både gamle, og ikke minst nye, besøkere. Både tidligere premierte modeller og andre interresante modellere relatert til vår hobby kan medbringes.

 

-Det andre vil være dedikert til de prosjektene du holder på med, eller skulle ha blitt ferdig med i 1987 eller rundt der  ;D Det kan være likeså interresant å se et fotoetch lessa råbygge eller en primet halvferdig prosjekt, som en ferdig modell. det kan gi litt innblikk i hva som egentlig foregår i våre syke sinn.

 

Så jeg oppfordrer de som ønsker det å ta med en modell eller to og stiller de ut på respektive bord. Ta kontakt med meg når dere ankommer. For de som ikke vet hvem jeg er så bare spør en eller annen. Jeg har være med noen år, så de skulle gå greit å finne meg. Jeg står forøvrig i salgsstanden med litt av hvert fra loftet mitt igjen så se etter en med action figurer, ferdig malte resin figurer og annet i den kategorien. Ja også har jeg på navn skilt med "ATLE ERIKSEN" da.

Gi gjerne tilbakemelding her slik at jeg har en peil på om dette er noe av interresse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.