Gå til innhold
  • Bli medlem

Le Mans 2012


Anbefalte innlegg

Siden jeg har fått lov å ha SIG bord på de 2 siste Skala så går jeg ut fra at det blir plass til et bord i år også.

Men siden det ble Italia som tema, så trår vi nye stier og endrer tema i mangfoldets navn :)

 

Som nevnt var det da tenkt å lage et Le Mans bord.

Har fått noen tilbakemeldinger fra et par som har planer om å bygge, så da klemmer vi til.

 

Regner med jeg kan være der på kvelden denne gangen, og utdelingen blir vel da sammen med de mindre høytidsbetonte prisene på lørdag kveld.

Premien er revurdert og ekspedert.

Det ble en praktisk sak som ingen bilinteressert modellbygger burde være foruten på hobbyrommet:

 

lemans2012.jpg

 

Nå har jeg bygd 5 på 4 dager, og dere har 2 1/2 måned til Skala... er det ikke mulig da?

Ganske løs i deltagelseskriteriene, det må ikke være Le Mans dekor.

Så oppfordringen er; bygg en løpsbil, løp løp løp, fort fort fort! ;D

 

Her er romjulas samlede produksjon:

 

lemans2012-2.jpg

 

lemans2012-3.jpg

 

GODT NYTT ÅR til alle sammen  :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende hva du får til Jens Roger  :thumb:

 

Rask og god produksjon lover bra for mange modeller fra kanten din i hvertfall, så er det opp til alle oss andre om vi klarer å være med på å fylle opp bordet :)

Premien du har satt opp ser ut til å være en knallfin premie å ha over arbeidsbordet :) Er jo ikke alltid så lett å følge med på tida da man fordyper seg i plastverden ;)

 

Nyttårshilsen

 

Svein Ivar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Stratos gjorde det nok bedre i rally enn i endurance, men det hindret ikke folk i å prøve.

Så vidt jeg finner ut så er Le Mans historien til Stratos som følger:

Det var meldt på 1 i -74 men jeg er ikke sikker på om den kvalifiserte seg.

Den var fraværende i -75.

Men med turbo var den tilbake i -76 og endte på 20. plass.

Prøvde seg igjen i -77 med 2 stykker hvor den ene ikke kvalifiserte og den andre blåste motoren etter 5 timer.

 

Stratos har vært med. Plass på bordet, uansett hvordan du velger å dekorere den  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.