Jens Roger Kristoffersen Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Siden jeg har fått lov å ha SIG bord på de 2 siste Skala så går jeg ut fra at det blir plass til et bord i år også. Men siden det ble Italia som tema, så trår vi nye stier og endrer tema i mangfoldets navn Som nevnt var det da tenkt å lage et Le Mans bord. Har fått noen tilbakemeldinger fra et par som har planer om å bygge, så da klemmer vi til. Regner med jeg kan være der på kvelden denne gangen, og utdelingen blir vel da sammen med de mindre høytidsbetonte prisene på lørdag kveld. Premien er revurdert og ekspedert. Det ble en praktisk sak som ingen bilinteressert modellbygger burde være foruten på hobbyrommet: Nå har jeg bygd 5 på 4 dager, og dere har 2 1/2 måned til Skala... er det ikke mulig da? Ganske løs i deltagelseskriteriene, det må ikke være Le Mans dekor. Så oppfordringen er; bygg en løpsbil, løp løp løp, fort fort fort! Her er romjulas samlede produksjon: GODT NYTT ÅR til alle sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Nice premie Kvalm produksjon Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 For et vakkert syn Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Nice premie Kvalm produksjon Leif samme her Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Imponerende hva du får til Jens Roger Rask og god produksjon lover bra for mange modeller fra kanten din i hvertfall, så er det opp til alle oss andre om vi klarer å være med på å fylle opp bordet Premien du har satt opp ser ut til å være en knallfin premie å ha over arbeidsbordet Er jo ikke alltid så lett å følge med på tida da man fordyper seg i plastverden Nyttårshilsen Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Imponerende! Nydelig resultat på alle 5! Og en flott premie det der. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Imponerende dette her, jeg må se om jeg finner noe jeg kan delta med jeg også. Har ikke så mange løpsbiler egentlig. Har Lancia Stratos gruppe 5 deltat på Le Mans? Eventuelt BMW 320 E21....tja, vi får se hva jeg finner på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Kan jeg stille med Lancia Stratos på Le mans bordet eller må jeg stille i vanlig klasse for løpsbiler? Har begynt på denne svært så enkle modellen og går for et fargeskjema/sponsornavn som ikke fantes da bilene (kun to stykk bygd) var nye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 5, 2012 Author Share Posted February 5, 2012 Stratos gjorde det nok bedre i rally enn i endurance, men det hindret ikke folk i å prøve. Så vidt jeg finner ut så er Le Mans historien til Stratos som følger: Det var meldt på 1 i -74 men jeg er ikke sikker på om den kvalifiserte seg. Den var fraværende i -75. Men med turbo var den tilbake i -76 og endte på 20. plass. Prøvde seg igjen i -77 med 2 stykker hvor den ene ikke kvalifiserte og den andre blåste motoren etter 5 timer. Stratos har vært med. Plass på bordet, uansett hvordan du velger å dekorere den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Den er grei, av det jeg har funnet om gruppe 5 bilene så var de ikke så veldig suksessfulle. Jeg velger selvsagt å gå for JPS dekor så den passer sammen med teamtrucken som jeg bygde i fjor. Planen er jo å få til en henger på den også. Det kommer en tråd på den etterhvert så bare følg med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 5, 2012 Author Share Posted February 5, 2012 JPS er lekkert. I Le Mans tror jeg den ble kjørt med Marlboro, Martini og Chardoney dekor. Om ikke bilen tok livet av deg, så vil sponsoren gjøre det etter hvert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts