Roar Stensrud Posted January 10, 2012 Author Share Posted January 10, 2012 Blir den ferdig i tide så tar jeg den med til Sandefjord, ja. Klart det. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 4, 2012 Author Share Posted March 4, 2012 Jepp. En viss fremgang er det å spore på min italienske blikkboks. Det er knøttande smått, dette her. Her har italieneren tatt stilling i skroget til en JSU-152. Det er samme skala... Mangler litt chipping og støv, så begynner det å nærme seg ferdig. Base blir det nok ikke tid til, så det får bli senere (det vil vel antakelig si aldri... ). R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Jeg liker fortsatt veldig godt hva jeg ser jeg Når man er så liten er det jo kjekt å ha en storebror å søke dekning hos SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Det ser meget lovende ut hvilke farger har du brukt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Det ser jo bra ut. Nå mangler bare vognmannskapet som har tatt en rast og sitter ute i det fri og drikker kaffe latte. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 Lattedrikkende italienere hadde passet meget bra, men jeg vet ikke om slikt er å få. Den gule grunnfargen er en lys sandfarge fra Lifecolor-settet med italienske panserfarger. Synes fremdeles Lifecolor er litt vanskelig å spraye godt, men som grunnfarge gikk det på et vis. Prøvde meg med en rødbrun farge fra samme sett som camo, men det gikk ganske ræva. Så det ble good ol' fashion Tamiya XF64 Red Brown. Om den er den rette nyansen vet jeg ikke, men det bryr jeg meg ikke noe om. Fargene blir uansett annerledes etter all væring. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Da tror jeg beint fram jeg sier meg ferdig med denne lille italieneren. Fant en fin liten plate å sette den på også i mangel av en skikkelig base. Vet ikke hvorfor jeg ennå ikke har brukt denne plate til noe. Antakelig fordi jeg ikke har hatt noe som er lite nok... Noe av interiøret blir jo faktisk også synlig. Så da blir det enda en klumpete liten blikkboks i klassen blant alle disse flotte, elegante flyene. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 En merksnodig farkost fremstilt på en fortreffelig måte! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Meget bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Smått og klumpete, og attpåtil ørkenkriger - da må det jo bare være helt konge! Skal bli gøy å beskue knøtten på Skala! Gratulerer med ferdigstillelsen SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Delikat sak med realistisk chipping. Her er veien kort for litt ørkensand under beltene og en spagettikriger ved siden av, men du har vel hektiske tider nå i forkant av SKALA. Uansett, et flott stykke arbeid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Ble fin Roar! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts