Gå til innhold
  • Bli medlem

Carro Veloce - FERDIG


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Jepp. En viss fremgang er det å spore på min italienske blikkboks.

 

CV10.jpg

CV9.jpg

 

Det er knøttande smått, dette her. Her har italieneren tatt stilling i skroget til en JSU-152. Det er samme skala...

 

CV11.jpg

 

Mangler litt chipping og støv, så begynner det å nærme seg ferdig. Base blir det nok ikke tid til, så det får bli senere (det vil vel antakelig si aldri... :().

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lattedrikkende italienere hadde passet meget bra, men jeg vet ikke om slikt er å få.

 

Den gule grunnfargen er en lys sandfarge fra Lifecolor-settet med italienske panserfarger. Synes fremdeles Lifecolor er litt vanskelig å spraye godt, men som grunnfarge gikk det på et vis. Prøvde meg med en rødbrun farge fra samme sett som camo, men det gikk ganske ræva. Så det ble good ol' fashion Tamiya XF64 Red Brown. Om den er den rette nyansen vet jeg ikke, men det bryr jeg meg ikke noe om. Fargene blir uansett annerledes etter all væring.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg beint fram jeg sier meg ferdig med denne lille italieneren. :cheers: Fant en fin liten plate å sette den på også i mangel av en skikkelig base. Vet ikke hvorfor jeg ennå ikke har brukt denne plate til noe. Antakelig fordi jeg ikke har hatt noe som er lite nok... :D

 

CV13.jpg

CV12.jpg

 

Noe av interiøret blir jo faktisk også synlig.

 

CV14.jpg

 

Så da blir det enda en klumpete liten blikkboks i klassen blant alle disse flotte, elegante flyene.  :thumb:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.