Thor Corneliussen Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Som ivrig leser på forumet, men ikke på SKALA så kunne jeg tenkt meg å vite hvem som vant de forskjellige klassene. Noen som har en oversikt? Gjerne med vinnere av klassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Boniukiewicz Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Vil gjerne se lister jeg også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Jeg har fått resultatene fra Roar og skal få ordnet en liste her i løpet av ikke altfor lang tid. Arild PS Da er lista klar her som PDF. (Du trenger gratis Acrobat Reader for å lese.) LU2011_modeller_-_resultater-utskriftsvennlig.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Boniukiewicz Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Takk skal du ha Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor Corneliussen Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Takk for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts