Leif Haga Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Jeg er vel ikke den eneste som styrer med ditt og datt sånn i siste liten Nå har jeg ikke noe stress med modeller som skal bli ferdige Men,det er en del å lære med nytt kamera,så nå er det rigget og testing pågår inn i de sene timer Noen andre som ligger litt etter skjema? Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Å sitte sånn helt på tampen, slutta jeg med da jeg var ferdig med studiene. De modellene jeg skal ha med på lørdag, ble jeg ferdig med i god tid før Skala i fjor. Fototeltet blir tilgjengelig for de som ønsker å få fotografert tingene sine, eller? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 Smart du da Jo,telt,lamper og stativ er tilgjengelig for alle. Det er mulig Stian tar med et telt også. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Ta å gå over bakgruns dukene med strykejærn Niclas iherdig natteplast bygger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 Joda,de er av no syntetstuff så jeg må nok presse de Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Joda,de er av no syntetstuff så jeg må nok presse de Leif Håper de har buksepresse på rommene, for jeg må det samme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts