Jonny Ree Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Heisann, jeg vil bare minne på om våres neste medlemsmøte neste tirsdags kveld klokken 1800 På grunn av graving utenfor AMCAR klubben så kan det være litt kronglete å få parkert men håper det går bra. Neste møte den 29 er det lagt opp til et swapmeet så ta med deg det du vil bli kvitt av modeller, utstyr og tilbehør! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Jeg dukker opp i kveld, tar kanskje med en modell eller to for salg. /Nils Olav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 jeg dukker også opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Woho det er jo i kveld, da kan jo jeg også komme. Av en elelr annen grunn så tenkte jeg at det var neste tirsdag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Jeg kan desverre ikke komme i dag da det er foreldre kveld på skolen til hu største, før prøve neste gang Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Jeg kan desverre ikke komme i dag da det er foreldre kveld på skolen til hu største, før prøve neste gang Niclas Mer til oss andre hehe btw stolen er helt konge Niclas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Jeg kan desverre ikke komme i dag da det er foreldre kveld på skolen til hu største, før prøve neste gang Niclas Mer til oss andre hehe btw stolen er helt konge Niclas! Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts