Roar Stensrud Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Jepp. Folk som kommer inn i resepsjonen på Letohallen i år skal i alle fall ikke unngå å se at vi er der også. Gjenbrukbar er'n også... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Flott plakat og tøff fyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Flott plakat og tøff fyr Enkelte ville sågar kanskje brukt ordet "Hunk" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Virkelig flott plakat! Eneste jeg har å usette på den er at det er jo ikke bilder av noen av mine modeller på den (Er faktisk glad det ikke er bilder av mine modeller der!!!) Håper vi trekker mere publikum med den nå da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 22, 2011 Author Share Posted March 22, 2011 Flott plakat og tøff fyr Enkelte ville sågar kanskje brukt ordet "Hunk" Ja, du verden som bilder kan lyve... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Steike flott fyr. Og så synes jeg det ser ut til at en av Fiatene er mine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 22, 2011 Author Share Posted March 22, 2011 Steike flott fyr. Og så synes jeg det ser ut til at en av Fiatene er mine Fiatene synes jeg passa fint inn. I det hele tatt så synes jeg Bård (Bård Gundersen -vår faste plakatmekker) har valgt ut en bildekolleksjon med god speredning i modell-temaer. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Godkjent! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Jeg kan sende annonsen til Armorama.com hvis du vil. Bare send meg PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Jeg kan sende annonsen til Armorama.com hvis du vil. Bare send meg PM. Takk for tilbudet, men det er vel kanskje i seneste laget nå med tre dager igjen til konkurransen. Dessuten tror jeg armorama har fått beskjed tidligere. Hvis ikke så er jo det også en plass å tenke på å annonsere til neste år. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Takk for tilbudet, men det er vel kanskje i seneste laget nå med tre dager igjen til konkurransen. Dessuten tror jeg armorama har fått beskjed tidligere. Hvis ikke så er jo det også en plass å tenke på å annonsere til neste år. R. ok. Jeg kan sende bilder til Armorama og Track-link etter Skala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Takk for tilbudet, men det er vel kanskje i seneste laget nå med tre dager igjen til konkurransen. Dessuten tror jeg armorama har fått beskjed tidligere. Hvis ikke så er jo det også en plass å tenke på å annonsere til neste år. R. ok. Jeg kan sende bilder til Armorama og Track-link etter Skala. DET er en god ide. Kanskje det frister noen til å komme neste år. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Veldig fin plakat & tøff fyr Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts