Einar Sandvik Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 I tråden som heter "Sted, tid, veibeskrivelse og transport", står det ingenting om vei eller transport. Blir det organisert noen form for transport fra flyplassen på Gardermoen til Letohallen? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Transport er vel noe som den enkelte må besørge selv, eller sammen med likesinnede. Organisasjonskommiteen har antakelig nok jobb med selve arrangementet, om de ikke skal passe på alle besøkende også. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Jeg blir på Gardemoen kl. 8.15. Er det noen som vil dele taxi med meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Flyet mitt lander også på Gardermoen lørdag kl. 08.15, så jeg er gjerne med på å dele på en drosje. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Jeg kjører forbi (innom) Gardermoen mellom ni og ti på lørdags morgen, og jeg har noen plasser ledig i bilen om det er noen som vil sitte på. Enten har jeg mange ledige seter og lite plass, eller så har jeg noen ledige seter og god plass til modeller. Send meg gjerne en PM om du vil ha plass. Jeg kjører fra Vestby om det er noen som vil ha plass før Gardermoen... (retur samme rute på søndag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 PM sendt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Jeg kommer også til å passere Gardermoen på vei fra Oslo lørdag morgen/formiddag. Siden det bare kommer til å bli Johnsons Jug og meg i MB C 200T´en, er det ledig plass både for modeller og byggere. Johnsons Jug er jo bare i 1/48, så det er rikelig med plass! Send meg gjerne et PM. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Så flott! Her strømmer det inn tilbud. Jeg sitter gjerne på med den som passerer først, i og med at jeg har sagt ja til å bestyre et utstillingsbord. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Det høres jo nesten ut som om du legger opp til et kappløp til Gardermoen for å plukke deg opp, Einar Men hvis flyet ditt er i rute, og du subber litt på vei ned trappa, kan jeg f.eks. vente utafor "Ankomst innland" klokka 0845. Da kan du se etter en Mercedes-Benz C 200 stasjonsvogn i en skrikende grønn metallic-farge med registreringsnummer BP 55311. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 22, 2011 Author Share Posted March 22, 2011 Det høres jo nesten ut som om du legger opp til et kappløp til Gardermoen for å plukke deg opp, Einar Men hvis flyet ditt er i rute, og du subber litt på vei ned trappa, kan jeg f.eks. vente utafor "Ankomst innland" klokka 0845. Da kan du se etter en Mercedes-Benz C 200 stasjonsvogn i en skrikende grønn metallic-farge med registreringsnummer BP 55311. Anders Kjempeflott, Anders. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 22, 2011 Author Share Posted March 22, 2011 Du har fått PM, Anders. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Roman, du har også fått PM. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Roman, du har også fått PM. Anders bare sjekk PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Jeg ankommer ganske seint på fredagskvelden. På infosiden til Letohallen står d ingenting om bussforbindelsen m Gardermoen, men jeg regner m at d går flybuss nordover også. Hvis ikke kan jeg sikkert bli m taxi, hvis d er flere som kommer i 22 tiden. Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Hei, Jeg lander ca 18:30 hvis det er noen som vil spleise på taxi. Hilsen Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 blir det noen som kan kjøre meg til Oslo etter Skala på Søndag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts