Gå til innhold
  • Bli medlem

Tid for å samle gjengen...


Jonny Ree

Anbefalte innlegg

Ja da var jula over, og vi er godt i gang med et nytt år... det er nok god aktivitet på de fleste hobbyrom og modellbygging godt igang så nå er det vel på tide å samles igjen?...

 

Det er siste Tirsdagen som gjelder i 2011 og første møte for året blir den 25. fra klokken 1800 og utover... håper at flest mulig har tid til å ta turen innom og vel møtt alle sammen.

 

Mvh. Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for godt oppmøte alle sammen - det var gøy  :thumb:

 

Etter et møte med AMCAR klubben så viser det seg at det er flere av "gamle kara" som har byggesett liggende og som hadde lyst til å stikke innom neste møte for å se hva vi holder på med, synest det er morro å vise hobbyen vår til andre  ;D

 

Gleder meg til neste møte  wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et trivelig møte, og for en gangs skyld overrepresentert med bil byggere  :)

litt kjøp salg og bytte ble det også og en hygelig tur fra Drammen til Sandefjord med Tor-Erik i en delevis Racing rigga BMW (har aldrig brukt så lang tid på å komme meg inn og ned i sete og få på meg beltene i en bil før, og ut igjen. Hadde jeg ikke tatt ut telefonen og lommeboka fra lommene så hadde jeg vel sitti fast der enda  ;D Artig men noe hard tur Tor-Erik  :thumb: (tror fjerene på bilen var bytta ut med 2-4)  ;)

og på hjem veien så satt jeg på med Jørn i den nyanskaffa Porschen hans, til drammen. en hyggelig og artig tur  :)

Skal si det suger å kjøre riskoker etter den møte kvelden  :( drømme drømme ::)

 

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et trivelig møte, og for en gangs skyld overrepresentert med bil byggere  :)

litt kjøp salg og bytte ble det også og en hygelig tur fra Drammen til Sandefjord med Tor-Erik i en delevis Racing rigga BMW (har aldrig brukt så lang tid på å komme meg inn og ned i sete og få på meg beltene i en bil før, og ut igjen. Hadde jeg ikke tatt ut telefonen og lommeboka fra lommene så hadde jeg vel sitti fast der enda  ;D Artig men noe hard tur Tor-Erik  :thumb: (tror fjerene på bilen var bytta ut med 2-4)  ;)

og på hjem veien så satt jeg på med Jørn i den nyanskaffa Porschen hans, til drammen. en hyggelig og artig tur  :)

Skal si det suger å kjøre riskoker etter den møte kvelden  :( drømme drømme ::)

 

 

Niclas :)

:thumb::D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et trivelig møte, og for en gangs skyld overrepresentert med bil byggere  :)

litt kjøp salg og bytte ble det også og en hygelig tur fra Drammen til Sandefjord med Tor-Erik i en delevis Racing rigga BMW (har aldrig brukt så lang tid på å komme meg inn og ned i sete og få på meg beltene i en bil før, og ut igjen. Hadde jeg ikke tatt ut telefonen og lommeboka fra lommene så hadde jeg vel sitti fast der enda  ;D Artig men noe hard tur Tor-Erik  :thumb: (tror fjerene på bilen var bytta ut med 2-4)  ;)

og på hjem veien så satt jeg på med Jørn i den nyanskaffa Porschen hans, til drammen. en hyggelig og artig tur  :)

Skal si det suger å kjøre riskoker etter den møte kvelden  :( drømme drømme ::)

 

 

Niclas :)

 

:D

M3 Neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.