Gå til innhold
  • Bli medlem

Workbench for Juniorer?


Terje Rønningbakken

Anbefalte innlegg

Blir det Workbench for Juniorer i år også? isåfall må modeller skaffes var vel 4-5 modeller igjen og kun 2 av de var helt komplett :pinch:

 

Vet ikke om man skal gjøre som ifjor og høre om ikke folket vil donere sett til ungdommen :) Selv vil jeg gjerne overlate ansvaret til noen andre iår om noen føler kallet :) husk det er juniorene som skal ta arven videre;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Meget bra, Lasse. Takk for at du stiller opp. :thumb: Terje blir nok ikke engasjert i juniorbyggingen i år, men Finn Ove J. stiller opp. I år blir settene sånne "starter kits" fra Airfix som Smallsize/Hobbyland tar inn for oss. Det er sånne med lim, maling og pensel i (tror nok likevel vi skal bytte ut limet med Tamiya-lim. Dette tubelimet er noe sarv).

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker'n og.. Må nok desverre avmelde meg her, og komme med den ufordragelige dårlige nyheten om at jeg ikke kan komme. Søknadsfrist på skole er 15.April, og jeg stikker til New York på klassetur rett før den tid. Neste helg er min siste sjangse for å gjøre noe fornuftig.

 

Sorry folkens, jeg får ta comeback i 2012! Lykke til skal dere alle ha!  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Terje,

betyr det at du ikke kommer i år?

Jeg hadde håpet at du kanskje hadde med penger for settet du kjøpte av meg på Skala i fjor, som du

lovet å ha med cash for, men glemte, og som du lovet å betale inn på konto, men som jeg ennå savner betaling for,

til tross for påminnelser. (?)

 

Blir veldig glad om du gjør opp for deg.

 

Vennlig hilsen

 

Morten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Terje,

betyr det at du ikke kommer i år?

Jeg hadde håpet at du kanskje hadde med penger for settet du kjøpte av meg på Skala i fjor, som du

lovet å ha med cash for, men glemte, og som du lovet å betale inn på konto, men som jeg ennå savner betaling for,

til tross for påminnelser. (?)

 

Blir veldig glad om du gjør opp for deg.

 

Vennlig hilsen

 

Morten

 

Var det 150kr? skal innom å kikke en tur så kan levere de da :) Har desverre hatt det hektisk med flytting att det har gått i glemmeboksen :( Men sug tak i meg så skal jeg ordne det:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.