Terje Rønningbakken Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Blir det Workbench for Juniorer i år også? isåfall må modeller skaffes var vel 4-5 modeller igjen og kun 2 av de var helt komplett Vet ikke om man skal gjøre som ifjor og høre om ikke folket vil donere sett til ungdommen Selv vil jeg gjerne overlate ansvaret til noen andre iår om noen føler kallet husk det er juniorene som skal ta arven videre;). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Det bør i alle fall være flere som tar seg av juniorene i 2011. Og du skal få slippe neste år, Terje. Greit at slikt går litt på rundgang. Angående sett, så var det vel ikke en enorm mengde juniorer som satt og bygde, så det kan vel hende vi kan få donert noen små, lettbygde sett fra Smallsize/Hobbyland. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 pluss att det kan hende jeg kun dukker opp som besøkende da jeg skal på Top Gear samme lørdan og det kostet jo 700kr billetten så tror ikke jeg har råd til SKALA i år :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Jeg har en bunke byggesett liggende fra i fjor til dette formål... eller for salg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 Jeg har en bunke byggesett liggende fra i fjor til dette formål... eller for salg... Begge deler trenger nok ikke store bunken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Thun Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Hei, igjen, Terje! Jeg stiller gjerne opp litt for å hjelpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Meget bra, Lasse. Takk for at du stiller opp. Terje blir nok ikke engasjert i juniorbyggingen i år, men Finn Ove J. stiller opp. I år blir settene sånne "starter kits" fra Airfix som Smallsize/Hobbyland tar inn for oss. Det er sånne med lim, maling og pensel i (tror nok likevel vi skal bytte ut limet med Tamiya-lim. Dette tubelimet er noe sarv). R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 15, 2011 Author Share Posted March 15, 2011 gikk også igjennom de få setta fra ifjor og de er ikke komplette og helt ubrukligavskrekkende att noen av delene havnet i en deleboks som jeg kan stikke innom med og resten gikk til de evige plastflasker. Som sagt ingen av reste setta var brukende til annet enn deler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Thun Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Pokker'n og.. Må nok desverre avmelde meg her, og komme med den ufordragelige dårlige nyheten om at jeg ikke kan komme. Søknadsfrist på skole er 15.April, og jeg stikker til New York på klassetur rett før den tid. Neste helg er min siste sjangse for å gjøre noe fornuftig. Sorry folkens, jeg får ta comeback i 2012! Lykke til skal dere alle ha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Kos deg i New York Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Hei Terje, betyr det at du ikke kommer i år? Jeg hadde håpet at du kanskje hadde med penger for settet du kjøpte av meg på Skala i fjor, som du lovet å ha med cash for, men glemte, og som du lovet å betale inn på konto, men som jeg ennå savner betaling for, til tross for påminnelser. (?) Blir veldig glad om du gjør opp for deg. Vennlig hilsen Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Morten, sånn jeg leser denne tråden så er det Lasse som melder avbud og ikke Terje. Uansett så er dette en avsporing som vi burde prøve å unngå her, selv om det naturligvis er fint at folk gjør opp for seg. Send meg PM om du vil ha saken fulgt opp "via forumet". Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Hei Terje, betyr det at du ikke kommer i år? Jeg hadde håpet at du kanskje hadde med penger for settet du kjøpte av meg på Skala i fjor, som du lovet å ha med cash for, men glemte, og som du lovet å betale inn på konto, men som jeg ennå savner betaling for, til tross for påminnelser. (?) Blir veldig glad om du gjør opp for deg. Vennlig hilsen Morten Var det 150kr? skal innom å kikke en tur så kan levere de da Har desverre hatt det hektisk med flytting att det har gått i glemmeboksen Men sug tak i meg så skal jeg ordne det:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Det høres greit ut, da sier vi det. / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts