Gå til innhold
  • Bli medlem

Terminliste for utstillinger


Thor A. Granheim

Anbefalte innlegg

Hvem sier vi ikke har kalender?  ::)

 

Som sikkert de aller fleste har oversett, så er det et valg i menyen i toppfeltet på sida her som heter Kalender (ved siden av "Mine meldinger"). Denne har nok gått litt i glemmeboka for de fleste, men jeg har nå åpnet for at alle registrerte medlemmer skal kunne legge inn nye hendelser i kalenderen. Dette for å slippe å måtte sitte som en mottakssentral for alle som vil ha noe inn der.

 

Som standard så vil kalenderen lage en ny tråd på hendelsen her i Oppslagstavla, men det finnes et valg når man redigerer en hendelse som sier at man IKKE oppretter ny tråd. Noe som kan være kjekt når man bare skal legge inn et medlemsmøte eller noe annet som ikke krever ekstra info. Er det et arrangement man trenger å si noe mer om, kan man la kalenderen opprette en tråd og man gir mer info der.

 

I tillegg til å vises i kalenderen, så vil det helt nederst på forsida (mellom Nye innlegg og Brukere pålogget) dukke opp link til de førstkommende hendelser. Jeg tror denne lista ser en uke frem i tid.

 

Så, nå er det fritt frem for de som vet om ting som skal skje, å legge dette inn i kalenderen, såfremt det handler om modellbygging. De som savner markering av helligdager skal få fortsette å savne dette. Kalenderen kommer med amerikanske helligdager og vi har ikke tatt oss bryet med å legge inn de norske. Derfor vises ingen.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å få laget en kalender på forsiden til ipmsnorge.org med utstillinger og andre ting som er kjekt å få med seg? Joomla har flere flotte kalendere som burde være nokså lett å få lagt inn på siden...

 

Vi hadde en kalender på forsiden av ipmsnorge.org tidligere. Problemet var at den ikke ble holdt oppdatert. Jeg har verken tid eller mulighet for å spore opp alle mulige konkurranser i alle sjangre. Det er altså ikke det tekniske det stopper på, men initiativet til folk om å oppdatere.

 

Bruk heller forumkalenderen som Arild refererer til.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.