Jump to content

"The Norwegian Challenge" 2010 - forhåndsregistrering

Stian Svendsen

Recommended Posts

Det begynner nå nærme seg NC for i år, 11/09, og i år er det muligheter for å forhåndsregistrere seg på nette.

Det håper vi at så mange som mulig gjør, dette letter arbeidet for oss. Dette er jo og noe dere kjenner fra Skala, dog ikke samme systemmet, men samme prinsippet.

Det kan registreres 7 modeller om gangen, har du fler, så gjør du bare det hele flere ganger.

Husk å velg klasse, og at modellene står etter hverandre på listen, ingen opphold.

Skulle du være i tvil om du rekker å bli ferdig med en bil, sleng den med, så sletter vi den heller. MEN, ikke gjør dette med 7 biler!

Registreringen blir nok holdt åpen til midt på dagen den 10., deretter må resten taes når dere kommer på lørdag.

Så var det linken da:

http://nc.stianweb.com

Håper dere også hjelper oss å spre budskapet, til de som kanskje ikke er aktiv på forumer.

Stian - for NC crewet

• 2 weeks later...

Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah...

Ed

Jeg kan bekrefte at vi på NC ikke godtar dette som gyldig fravær. Dog vil vi på NC skrive i "meldingsboka" di, at du har gyldig fravær fra familiebryllupet :)

Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah...

Ed

Kunne du ikke be dem om å flytte bryllupet til over helga isteden da? Tross alt så er det jo kun snakk om at to mennesker skal skrive under noen juridiske papier med hverandre :D