Stian Svendsen Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Det begynner nå nærme seg NC for i år, 11/09, og i år er det muligheter for å forhåndsregistrere seg på nette. Det håper vi at så mange som mulig gjør, dette letter arbeidet for oss. Dette er jo og noe dere kjenner fra Skala, dog ikke samme systemmet, men samme prinsippet. Det kan registreres 7 modeller om gangen, har du fler, så gjør du bare det hele flere ganger. Husk å velg klasse, og at modellene står etter hverandre på listen, ingen opphold. Skulle du være i tvil om du rekker å bli ferdig med en bil, sleng den med, så sletter vi den heller. MEN, ikke gjør dette med 7 biler! Registreringen blir nok holdt åpen til midt på dagen den 10., deretter må resten taes når dere kommer på lørdag. Så var det linken da: http://nc.stianweb.com Håper dere også hjelper oss å spre budskapet, til de som kanskje ikke er aktiv på forumer. Stian - for NC crewet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 påmelding utført Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 22, 2010 Author Share Posted August 22, 2010 påmelding utført Registrert Håper fler gjør som deg. og ikke venter til siste liten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Skal melde meg på i god til før. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Da har jeg meldt meg på med 6 modeller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah... Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah... Ed Jeg kan bekrefte at vi på NC ikke godtar dette som gyldig fravær. Dog vil vi på NC skrive i "meldingsboka" di, at du har gyldig fravær fra familiebryllupet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Haha, hadde jeg kjørt den mot madammen tror jeg at jeg deretter kunne bekrefte den første offisielle skilsmissen på bakgrunn av deltagelse på modellmesse. Jeg er glad i modeller, men kone og husfred kommer denne gang først.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Haha, hadde jeg kjørt den mot madammen tror jeg at jeg deretter kunne bekrefte den første offisielle skilsmissen på bakgrunn av deltagelse på modellmesse. Jeg er glad i modeller, men kone og husfred kommer denne gang først.. Ed hehe JEG ser vel den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah... Ed Kunne du ikke be dem om å flytte bryllupet til over helga isteden da? Tross alt så er det jo kun snakk om at to mennesker skal skrive under noen juridiske papier med hverandre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Der har du det! Jeg sender ut melding til alle inviterte (fra utland og innland) at bryllupet holdes i mjøndalen i stedet... Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Der har du det! Jeg sender ut melding til alle inviterte (fra utland og innland) at bryllupet holdes i mjøndalen i stedet... Ed Bygget vi er i, er på en måte todelt. Oppe og ned, vi er nede, og oppe har det vært holdt bryllup før. Tror også engang under NC. Så det går det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Da har jeg registrert mitt! Måtte avbryte "Project Belzebub" til temaklassen i går, pga lakkproblemer. Rekker ikke fikse det før NC... Dermed blir det for det meste repriser for min del. Har hatt et år preget av skolearbeid, jobbing og seriøs byggetørke..... Men kommer, det gjør jeg selvsagt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Minner om at registreringen blir stengt i morra, antaglig i 15:00 tiden. Kjenner du noen som skal? Vel tips de om denne siden: http://nc.stianweb.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts