Gå til innhold
  • Bli medlem

"The Norwegian Challenge" 2010 - forhåndsregistrering


Stian Svendsen

Anbefalte innlegg

Det begynner nå nærme seg NC for i år, 11/09, og i år er det muligheter for å forhåndsregistrere seg på nette.

Det håper vi at så mange som mulig gjør, dette letter arbeidet for oss. Dette er jo og noe dere kjenner fra Skala, dog ikke samme systemmet, men samme prinsippet.

 

Det kan registreres 7 modeller om gangen, har du fler, så gjør du bare det hele flere ganger.

Husk å velg klasse, og at modellene står etter hverandre på listen, ingen opphold.

Skulle du være i tvil om du rekker å bli ferdig med en bil, sleng den med, så sletter vi den heller. MEN, ikke gjør dette med 7 biler!

 

Registreringen blir nok holdt åpen til midt på dagen den 10., deretter må resten taes når dere kommer på lørdag.

 

Så var det linken da:

 

http://nc.stianweb.com

 

Håper dere også hjelper oss å spre budskapet, til de som kanskje ikke er aktiv på forumer.

 

 

Stian - for NC crewet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah...

 

 

Ed

 

Jeg kan bekrefte at vi på NC ikke godtar dette som gyldig fravær. Dog vil vi på NC skrive i "meldingsboka" di, at du har gyldig fravær fra familiebryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde tenkt å ta turen ned, helt til min kone mente at jeg skulle bli med resten av familien til familiebryllup i Trondheim istedet... Så da blir det vel bryllup istedet dah...

 

 

Ed

 

Kunne du ikke be dem om å flytte bryllupet til over helga isteden da? Tross alt så er det jo kun snakk om at to mennesker skal skrive under noen juridiske papier med hverandre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.