Niclas.A.Gedde Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Tusen takk skal dere ha Gaute: Du er nok litt seint ute for å få tak i en slik. Scaleproduction er utsolgt men det kan forhåndsbestilles for nytt opplag Svein Ivar Ahh....darn! Jaja, får vel heller spare pengene å bruke dem på en 1:1 skala Doka da Når han får inn forhåndsbestilling på mellom 15 og 20 modeller så setter han produksjonen i gang igjen. Så det er bare å Bestille en Gaute Selv har jeg inne en bestilling på 3 av dem Så det er bare å bestille folken's, så jeg også snart kan få en doka PS det samme gjelder for "Elinor" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stian høiby Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 stradasport har dokan inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Ja du sier noe Niclas, men hvor legger man inn bestillingen. Kan det gjøres på siden deres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Ja du sier noe Niclas, men hvor legger man inn bestillingen. Kan det gjøres på siden deres? Ta å send en bestilling/forespørsell til: order@scaleproduction.de Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Beundret denne på NC, og jeg må si jeg likte det jeg så! Nydelig arbeid, Svein Ivar! Den dype røde fargen og de lakkerte hjula ga den et custom/coachbuilt-preg, og med kromma fangere og håndtak kunne det vært bilen til gartneren til Snoop Dogg...... Lekkert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Veldig sjarmerende bygg, Svein Ivar. Godt utført og fargen synes jeg var veldig godt valgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts