Oddbjørn Skripeland Posted July 11, 2010 Posted July 11, 2010 Da er det jaggu på tide at jeg slenger inn min pick up her. Det er Revells 41 Chevy og den blir box stock. Ramma er lakket med Ts14 sort må nok legge på litt semimatt klarlakk. Lakker bilen med Ts33 Dull Red som jeg klarlakker men er usikker på om skjermene skal være sorte eller røde Platten er foreløpig kun i primer Synes det er et greit sett men en del støpelinjer og støtemerker gjør at delene må preppes litt Quote
Stian Svendsen Posted July 11, 2010 Posted July 11, 2010 Bra start dette. Denne hadde jo faktisk gjort seg uten noe klarlakk også. Quote
Kosti Eriksen Posted July 11, 2010 Posted July 11, 2010 Rødmalinga så jevn og fin ut. kjørte du det gamle trikset med å varme opp boksen i et varmt bad først? Quote
Oddbjørn Skripeland Posted July 11, 2010 Author Posted July 11, 2010 Blir originalstuk så denne må nok ha klarlakk Men dull red gjør seg særs godt som primer så må nok bygge en rod snart. Har ikke varmet noen boks i dag har vært over 20 grader lenge så boksene holder god temp,men dette tipset er et møst på vinteren(har kaldtlager på sprayboksene) Quote
Gaute Halsaunet Posted July 11, 2010 Posted July 11, 2010 Blir originalstuk så denne må nok ha klarlakk Men dull red gjør seg særs godt som primer så må nok bygge en rod snart. Har ikke varmet noen boks i dag har vært over 20 grader lenge så boksene holder god temp,men dette tipset er et møst på vinteren(har kaldtlager på sprayboksene) Ser bra ut dette ja, har selv brukt å varme spraybokser på badegulvet (som har varmekabler) når jeg føler at det trengs. Quote
Oddbjørn Skripeland Posted August 6, 2010 Author Posted August 6, 2010 Da er den kommet litt videre. Er litt doven på denne og bygger den som en restaurert bil. Motorfargen er nok ikke helt riktig. Det er litt tøfft da. Første strøk på Quote
Gaute Halsaunet Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Ser bra ut dette her, absolutt kule biler det der Quote
Oddbjørn Skripeland Posted September 5, 2010 Author Posted September 5, 2010 Da var klarlakken kommet på. Felger blir også karosserifarge,kapsler kommer seff. Begynner jo å likne noe Her står den parkert inntil noe av basisen til neste ¨pickup¨. Chevyen skal være klar til NC så jeg har goooood tid Quote
Gaute Halsaunet Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Begynner å se bra ut denne her ja Quote
Oddbjørn Skripeland Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 Det drar seg til Quote
Trygve Jeppestøl Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Bra Oddbjørn! Regner med at du sover i bilen når du og GH kommer innom i morgen for å hente meg Jeg har registrert mine og sovner nok tidlig i kveld Quote
Oddbjørn Skripeland Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 Nesten ferdig . Skilter og annet pill igjen kanskje andre dekaler Quote
Recommended Posts