Gå til innhold
  • Bli medlem

34 ford pickup


Stian Høiby

Anbefalte innlegg

001.jpg

 

karroseriet er taksenket ca 3mm,og senket 5-6mm over ramma

 

får ikke gjort så mye mere nå,da jeg mangler litt plast profiler fra evergreen(er bestillt fra japan)må bygge om litt på ramma,så jeg får senket karrosen mere mot bakken.

 

motoren blir en small-block med 2 kompressorer.

 

har tatt denne som utgangspunkt:

0906sr_25_z1934_ford_pick_up_trucko.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra?

 

Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi?

 

-Kjell

setene kommer fra thepartsbox

 

tror bildet lyver litt ang høyden,frontruten er nå 1cm høy,og bakruten er ca 7mm.

og hele hytta er 4,9cm høy,skal det senkes mere,så blir det ingenting igjen av bakruta

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra?

 

Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi?

 

-Kjell

setene kommer fra thepartsbox

 

tror bildet lyver litt ang høyden,frontruten er nå 1cm høy,og bakruten er ca 7mm.

og hele hytta er 4,9cm høy,skal det senkes mere,så blir det ingenting igjen av bakruta

 

 

Som sagt så er det jeg som ofte er mye overivrig med plastsaga i mine prosjekter! Tror den blir knall bra som den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.