Jump to content

Recommended Posts

Posted

001.jpg

karroseriet er taksenket ca 3mm,og senket 5-6mm over ramma

får ikke gjort så mye mere nå,da jeg mangler litt plast profiler fra evergreen(er bestillt fra japan)må bygge om litt på ramma,så jeg får senket karrosen mere mot bakken.

motoren blir en small-block med 2 kompressorer.

har tatt denne som utgangspunkt:

0906sr_25_z1934_ford_pick_up_trucko.jpg

Posted

Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra?

Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi?

-Kjell

setene kommer fra thepartsbox

tror bildet lyver litt ang høyden,frontruten er nå 1cm høy,og bakruten er ca 7mm.

og hele hytta er 4,9cm høy,skal det senkes mere,så blir det ingenting igjen av bakruta

Posted

Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra?

Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi?

-Kjell

setene kommer fra thepartsbox

tror bildet lyver litt ang høyden,frontruten er nå 1cm høy,og bakruten er ca 7mm.

og hele hytta er 4,9cm høy,skal det senkes mere,så blir det ingenting igjen av bakruta

Som sagt så er det jeg som ofte er mye overivrig med plastsaga i mine prosjekter! Tror den blir knall bra som den er!