Stian Høiby Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 karroseriet er taksenket ca 3mm,og senket 5-6mm over ramma får ikke gjort så mye mere nå,da jeg mangler litt plast profiler fra evergreen(er bestillt fra japan)må bygge om litt på ramma,så jeg får senket karrosen mere mot bakken. motoren blir en small-block med 2 kompressorer. har tatt denne som utgangspunkt: Quote
Kjell Bråten Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra? Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi? -Kjell Quote
Stian Svendsen Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi? -Kjell Er enig med deg der. Litt til hadde ikke ødelagt den på noen måte. Quote
Stian Høiby Posted June 27, 2010 Author Posted June 27, 2010 Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra? Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi? -Kjell setene kommer fra thepartsbox tror bildet lyver litt ang høyden,frontruten er nå 1cm høy,og bakruten er ca 7mm. og hele hytta er 4,9cm høy,skal det senkes mere,så blir det ingenting igjen av bakruta Quote
Stian Svendsen Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Tror ikke det skal taksenkes så mye mer nei Quote
Kjell Bråten Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Denne blir bra!! Likte de setene veldig godt, hvor kommer de fra? Jeg hadde kommet til å kutta mer av takhøyden, men jeg er kanskje alt for glad i plastsaga mi? -Kjell setene kommer fra thepartsbox tror bildet lyver litt ang høyden,frontruten er nå 1cm høy,og bakruten er ca 7mm. og hele hytta er 4,9cm høy,skal det senkes mere,så blir det ingenting igjen av bakruta Som sagt så er det jeg som ofte er mye overivrig med plastsaga i mine prosjekter! Tror den blir knall bra som den er! Quote
Recommended Posts