Gå til innhold
  • Bli medlem

Rabatt avtaler


Jonny Ree

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ville bare informere litt mere om hva som foregår bak kulissene til Vestfold avdelingen vår... en rabatt avtale med Norwegian Modellers på Sem i Tønsberg er på plass, samt en avtale med Sokrates/Hobbygården i Skien... det ventes svar fra flere, men dette er jo bedre enn ingenting...

Baktanken med avtalen er jo å kunne lage et slags "medlemskort" for Telemark/Vestfold for en liten årskontingent på sikt, slik at klubben kan vokse seg økonomisk sterk og ikke minst så er det ikke gratis å leie lokaler...

 

Ellers jobbes det med "rotekasse" og modellsett til salgs for inntekt til klubben... det er kommet inn endel, men om du ønsker å bidra med noe du "aldri" kommer til å bygge så mottas det med stor takk.

 

Av andre ting kan det trekkes frem at vi er blitt sponset av Hval Sjokolade og får plater og poser med sjokolade for salg på klubbmøtene...

Vaffler og kaffe er jo et "must" og vi har fått en grei pris på mineralvann fra Grans.

 

Mange andre planer er både i gang og under planlegging men kom gjerne med ønsker, innspill og andre ting som kan bringe ideer, inntekter osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av andre ting kan det trekkes frem at vi er blitt sponset av Hval Sjokolade og får plater og poser med sjokolade for salg på klubbmøtene...

 

Om jeg noen gang skulle finne på å flytte til de traktene hadde jeg møtt opp på møtene bare for marsipanhvalene deres. Sinnsykt gode!! wOOt

 

Ellers lykke til med lokalklubben deres, det virker som dere er godt i gang allerede... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av andre ting kan det trekkes frem at vi er blitt sponset av Hval Sjokolade og får plater og poser med sjokolade for salg på klubbmøtene...

 

Om jeg noen gang skulle finne på å flytte til de traktene hadde jeg møtt opp på møtene bare for marsipanhvalene deres. Sinnsykt gode!! wOOt

 

 

Takk for det, vi tenkte å ta ei krone pr stk og en tier for de store, så da er det bare å svinge innom  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Terje, rabatten er nok ikke like god som den du har  ::) men vi har da iallefall littegrann...  :thumb:

----------------------------------------------------------

Jeg snakka med gubben om en avtale for 4-5 år siden,han skulle tenke på det :shifty:

Ser ut som han har tenkt ferdig og det er jo veldig fint for dere med litt rabatt :thumb:

Bra jobba :praise:

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, må tenke litt mer på saken sammen med styret, derfor fjernet jeg nå innlegget. Jeg synes bare en årlig medlemskontingent i en lokalavdeling var litt "overkill" i forhold til at man også betaler medlemskap til IPMS Norge. En møtekontingent slik som på IPMS Østlandet synes en bedre vei å gå.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik Johnny, at som oftest trengs det en ildsjel for å dra i gang en lokalavdeling,

som holder gløden oppe og engasjerer de andre.

Men; en ildsjel alene, kommer ingen vei. Det må være et grunnlag, det må være nok modellbyggere i området som i fellesskap har lyst til å ha jevnlige møter med hverandre.

 

Når det premisset finnes, så er dere De Facto en lokalavdeling, og dere støtter opp om deres egen avdeling, fordi dette er noe dere selv ønsker, og da er det gode muligheter for å holde driften gående, med slike enkle hjelpemidler som Formann Roar skisserer rett over her. Vanlig, god, tradisjonell dugnadsånd med andre ord.  ;)

 

Det er viktig det der, at dere er sammen om det, det er med på å sveise medlemmene sammen, og øke fellesskapsfølelsen i lokalavdelingen.

 

Lykke til!

 

Morten  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Morten.

Joda, dugnadsånden og enkelt kiosk salg er det i bøtter og spann, så den saken er grei, men jeg skal tygge litt på dette med betalt pr. møte (over en marsipanhval) men det høres jo ikke så dumt ut....  :thumb:

Takk for synspunkter og tips alle sammen!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.