Edward H. Valholm Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Hei, Det er sikkert bare jeg som er blind, men kan en av dere dirigere meg til et tidskjema for utstillingen? hilsen Edward Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Hei, Det er sikkert bare jeg som er blind, men kan en av dere dirigere meg til et tidskjema for utstillingen? hilsen Edward Det finnes ikke enda, siden vi ikke har alle foredragsholdere på plass. Men modeller skal være registrert før 12 på lørdagen. Quote
Edward H. Valholm Posted February 5, 2010 Author Posted February 5, 2010 Når starter det på lørdagen? Og nårtid er middagen? .. Ligger de tidene et eller annet sted? hilsen Edward Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Når starter det på lørdagen? Og nårtid er middagen? .. Ligger de tidene et eller annet sted? hilsen Edward Hehe, som sagt, tidsskjema finnes ikke enda. Men dørene åpner offisielt klokka 10, så vidt jeg husker. Jeg gjetter på at vi ender med middag fra 19, men det blir inkludert et lysbildeshow av Mark Attrill, som har tatt bilder av den del spesielle biler og fly gjennom årene ... Nå har vi nettopp fått bekreftet siste foredragsholder, som er ikke ukjente Adam Wilder, samt fått en kansellering. Men nå har vi ihvertfall funnet ut hvem som kommer. :-) Det kommer mer så fort vi vet noe. Kyrre Quote
Recommended Posts