Kyrre Ingebrethsen Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Jo fordi, I tillegg til konkurransen, stands, butikker og produsenter: - Byggebord for de minste/yngste/de som føler at de har veldig mye å lære, med veiledning fra IPMS-medlemmer - Foredrag for alle, herunder: resinstøping. bil-lakkering. bil-polering og krom-folie-påsetting. stridsvognbygging/maling/væring. flybygging og fly. Begynnerkurs for barn og voksne. Foredrag i basic-teknikker. Modellfotokurs. Jada, haha, plastmodeller. Dioramateknikk Foredragene vil holdes av utenlandske mennesker, som Spencer Pollard (Military in Scale) og Mark Attrill (Aviation Workshop/Model Alliance decals), samt våre verdensklassemodellbyggere Kjell Terje, Per Olav, Niclas, Tor Helge, med flere. På kvelden blir det altså Pizzabuffet til 150,- i vår eksklusive kafé i konkurranselokalet. Sett av hele helga for å få med dere alle foredrag, pizza og årsmøte. Dette blir årets treff! Kyrre Formann. Quote
Terje Rønningbakken Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 # resinstøping. # bil-lakkering. # bil-polering og krom-folie-påsetting. disse foredraga skal jeg ha med meg:) Quote
Anton Chumak Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Modellfotokurs. Jada, haha, plastmodeller. Kyrre Formann. Fikk du PM'en min for som jeg sendte for en stund siden? Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted January 15, 2010 Author Posted January 15, 2010 Jo, jeg fikk PM'en din. Vi er vel ikke helt ferdig med diskusjonen om dette med kit-swap. I så fall trenger vi noen som kan arrangere og følge opp. Men vi trenger ikke ta en diskusjon om dette her. PM eller separat tråd. Kyrre Quote
Recommended Posts