Nils Olav Moe Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 Hei. Helgen 10-11 Oktober arrangerer Larvik modelljernbaneklubb "Modell og hobbymesse" i Larvik. Messen er åpen 1200-1700 begge dager. I år har Hans R. Eriksen og undertegnede blitt enige om å lage en stand for å vise litt plastmodeller og informere om IPMS. Hvis det er noen som har lyst og tid til å stille ut, er det bare å si i fra. Finnes det noe info om IPMS i form av foldere etc? /Nils Olav Quote
Terje Rønningbakken Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 Var på Sokrates i Larvik igår å hørte att det var noe greier. tenker nok jeg kommer Quote
Nils Olav Moe Posted September 15, 2009 Author Posted September 15, 2009 Var på Sokrates i Larvik igår å hørte att det var noe greier. tenker nok jeg kommer Det er bra Tar du med noe du skal stille ut? Her er en link til messen som var i 2007, endel bilder og video. http://www.op.no/kultur/article3086728.ece Quote
Terje Rønningbakken Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 Jeg kommer med noen byggesett og En RC bil Crawling må jg jo reklamere for Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 For tiden finnes det ingen brosjyre å dele ut, sjøl om det kanskje finnes noen i omløp i enkelte butikker fremdeles. Det står på lista over ting som bør gjøres, men det skjer ikke nå. Du må gjerne lage en brosjyre på eget initiativ. Kyrre Quote
Niclas.A.Gedde Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 Jeg kan sjekke om det er igjen noen brosjyrer fra NC, så kan jeg eventuelt få sendt deg en som du kan kopiere. Niclas Quote
Nils Olav Moe Posted September 17, 2009 Author Posted September 17, 2009 Jeg kan sjekke om det er igjen noen brosjyrer fra NC, så kan jeg eventuelt få sendt deg en som du kan kopiere. Niclas Takker for det. Plass er bestilt Det er bra Quote
Jonny Ree Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 Jeg og min fru skal også besøke den messa, det gleder vi oss til.... ellers så kan jeg opplyse om at det er i disse dager en underavdelig under oppføring i gang - IPMS VESTFOLD som vil ha hovedsete sitt i sandefjord Quote
Terje Rønningbakken Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 Jeg og min fru skal også besøke den messa, det gleder vi oss til.... ellers så kan jeg opplyse om at det er i disse dager en underavdelig under oppføring i gang - IPMS VESTFOLD som vil ha hovedsete sitt i sandefjord Blir gjerne med på det jeg er nærmere for mg det enn Kjeller Quote
Hans R. Eriksen Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Jeg og min fru skal også besøke den messa, det gleder vi oss til.... ellers så kan jeg opplyse om at det er i disse dager en underavdelig under oppføring i gang - IPMS VESTFOLD som vil ha hovedsete sitt i sandefjord :thumb: Quote
Nils Olav Moe Posted October 10, 2009 Author Posted October 10, 2009 Et par bilder fra første dag. Hans R. passer på at ingen ser med fingrene /Nils Olav Quote
Mats Moe Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 de hadde en innringer på radioen, som var på messa Quote
Terje Rønningbakken Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 var innom en sving på lørdag og tok noen bilder de kommer når jeg finner kamera igjen i bilen Quote
Recommended Posts