Nadir Kazimi Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Hei IPMS Østlandet avholder møte Tirsdag den 08/09-09. Mvh Nadir Quote
Tor-Ole Hansen Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Jeg får ikke kommet opererte forrige uke etter lang tid i smerter.. Quote
Kjell Bråten Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Skulle gjerne kommet. Men kona er på kurs så da er jeg alenepappa den kvelden. -Kjell Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Får vel ta meg en tur. Må snart ut og få stappa noen ferdige modeller i kofferten nå. Quote
Leif Hviding Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Får vel ta meg en tur. Må snart ut og få stappa noen ferdige modeller i kofferten nå. Du må vel ha tilhenger for å få med alle de siste.... mvh Leif Quote
Niclas.A.Gedde Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Skal en tur til hobbyland så jeg kommer en tur innom Niclas Quote
Roar Stensrud Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Jeg trodde, inntil nylig, at 1. september var en onsdag. Slik at andre tirsdagen i september ble en uke lenger fram... Slik det er nå, jobber jeg ettermiddagsskift i morgen. Men jeg sender en "representant" fra Tønsberg likevel. Han heter William Husquet og er opprinnelig fra Belgia, jobber nå i Norge. Hans hovedinteressefelt er spesialversjoner av moderne fly. Dvs. for overvåkning, elektronisk krigføring o.l. Han snakker brukbart norsk og godt engelsk, men foretrekker å prøve å føre en samtale så langt som mulig på norsk for å bli bedre i språket. Han er en trivelig kar, så ta godt imot ham. Han har forresten med seg tre kasser brus som jeg kjøpte inn til klubben i Sverige tidligere i år. R. Quote
Nadir Kazimi Posted September 8, 2009 Author Posted September 8, 2009 Jeg trodde, inntil nylig, at 1. september var en onsdag. Slik at andre tirsdagen i september ble en uke lenger fram... Slik det er nå, jobber jeg ettermiddagsskift i morgen. Men jeg sender en "representant" fra Tønsberg likevel. Han heter William Husquet og er opprinnelig fra Belgia, jobber nå i Norge. Hans hovedinteressefelt er spesialversjoner av moderne fly. Dvs. for overvåkning, elektronisk krigføring o.l. Han snakker brukbart norsk og godt engelsk, men foretrekker å prøve å føre en samtale så langt som mulig på norsk for å bli bedre i språket. Han er en trivelig kar, så ta godt imot ham. Han har forresten med seg tre kasser brus som jeg kjøpte inn til klubben i Sverige tidligere i år. R. Hyggelig å høre Roar men du har vært borte lenge Det er altid hyggelig med nye medlemer på møte vi skal pass på han altid i orden Nadir Quote
Per Erik Karlsen Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Kveldens modeller. Leif i farta. Per Erik Quote
Nadir Kazimi Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 Fine bilder Per Erik Nadir Quote
Per Erik Karlsen Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Fine bilder Per Erik Nadir Takk Per Erik Quote
Leif Haga Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Jepp,det ble greie bilder.Har du gjort noe med de eller er de "as is" Leif(kveldens modell ) Dette er bildet jeg tok akkurat da Quote
Recommended Posts