Thomas Fossum Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Hei Da er det tid for august møte Tirsdag den 11/8-09 for IPMS østlandet. Hilsen Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 hmm den blir det nok værre med men får se om kapitalen er klar for en Oslo tur og så Kr.Sand tur. Men er litt skeptisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heiko Martin Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Pølser og lomper ligger klare i kjøleskapet. Vi sees imorgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Flott , jeg tar kaffe med meg holder på en modell håper bøir ferdig i kveld Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Tar med noen byggesett for salg, noen gi bort (jepp - noen er gratis) og noen gamle byggesettkataloger som gaar gratis til et godt hjem. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Hei, Jeg har akkurat meldt meg inn i IPMS. Og brenner for å ta en tur og hilse på. Problemet er at jeg ikke klarer å komme meg avgårde før kl. 20.00 i kveld. Hvor lenge holder dere vanligvis møter? Jeg i Oslo og Kjeller er ikke lange biten å kjøre. Men ser ikke noen grunn til å reise ut hvis det er slutt kl. 21.00.. hilsen Edward Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Vi pleier å være litt lenger enn til 2100 Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Noen bilder ble det. Retro VW Disse to regner jeg med er på vei inn i et dio når som helst Moto GP,en var supa supadetaljert Et par fly av ypperste klasse Og,V-Max,min absolutte favvosykkel Det var noen fler modeller på bordet,og nivået var høyt. Litt folk var det også Han til høyre har vært med på alle møtene,men ikke sagt et ord Bra møte denne gangen,og vi fikk til og med kokt sammen litt hemlige planer Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Fine bilder Leif Takk Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts