André Kristoffersen Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 http://81.191.136.233/bilder/staaland/4/index.htm Legg merke til "Krompen" på side 1, med riktig sigarett føring og fin hevelse av glasset Quote
André Kristoffersen Posted May 21, 2009 Author Posted May 21, 2009 For de som ikke gidder å bla. Vi er stolte av å ha et åpent Kongehus -og dagens Kongehus følger opp på alle måter. Leve Norge og Kongehuset :cheers:fi Her i samtale med noen av de store Spitfire heltene. Quote
Einar Sandvik Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Ja, han gjorde en fin figur under krigen. Det fortelles ei historie om en utenlandsk flyger som møtte kronprinsen under et besøk kronprinsen gjorde på en av Norwegian wing sine feltflyplasser under krigen. Olav gjorde så godt inntrykk at soldaten utbrøt at han var en fin prins og klappa han på skuldra. Så gikk det plutselig opp for soldaten hva han hadde gjort. Soldaten spratt opp i givakt, sa "Sir!", gjorde helomvending og skyndte seg vekk. Dette med omgangsformer kan være en vanskelig balansegang. Einar S Quote
André Kristoffersen Posted May 21, 2009 Author Posted May 21, 2009 Det er så bra alt sammen, Kongen på trikken under bensin krisa på 70 tallet. Har selv gleden av å ha møtt Kong Harald ved et par arrangementer og en mere avslappet og flott fyr skal man lete lenge etter... Quote
Anton Chumak Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Hmm, jeg kan ikke se mange av bildene. Noen andre som har samme problemet? Quote
Niclas.A.Gedde Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Hmm, jeg kan ikke se mange av bildene. Noen andre som har samme problemet? Det har sikert noe med at KGB har begensa tilgang til sidene Quote
Anton Chumak Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Funket når jeg høyreklikket på de bildene jeg kunne ikke se og valgte "Vis bilde". Fortsatt merkelig dog. Quote
Recommended Posts