Leif Haga Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Var hos Tomas Vidhøy på Porsche Center Oslo og fikk bekreftet premie for neste år. Litt annerledes blir det,for det blir delt ut premie til beste Porsche Cayman. Den finnes i sett fra Fujimi Og litt fotoets så klart Leif Quote
Niclas.A.Gedde Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Cayman Åå nei Ja da har en jo en unskylnig for å kjøpe seg en Cayman også da Quote
Leif Haga Posted March 24, 2009 Author Posted March 24, 2009 Vel,Cayman kan virke litt tam,men jeg gikk å kikka på et par stykker idag og de er fete. Det sto en sånn her Porsche Design Edition 1 å frista med blanding av blank/matt svart Luska litt rundt en hvit en,meget passende farge Klassisk rød går jo Leif Quote
Jens Håkon Brandal Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Artig aa se at den som donerer premien involverer seg litt. Det blir enkelt aa bare si "premie til beste ___", men aa bevisst styre temaet er interessant og viser at vedkommede ser muligheter med tolkninger over tema som modellbyggingen tillater. Jens Quote
Stian Høiby Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 og for de som det ikke holder bare med pe settet,så finnes det et par resin transkit og velge mellom også http://www.mediamixhobby.com.sg/shop/kamkr24005-ka-models-1-24-porsche-cayman-wide-body-conversion-kit.html http://www.mediamixhobby.com.sg/shop/sptk24028-scale-production-1-24-porsche-cayman-gt-street-transkit.html Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Cool ikke bare fordi jeg liker bilen, men fordi jeg liker den så godt at jeg alt har S versjonen og Crazy PE settet i hylla Wide-body settet så bra ut, men litt stive priser, så da blir det nok til å gjøre det beste ut av det man har. Quote
Atle Eriksen Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Hmmm. Cayman ja. Har en liten plan med en sånnen Quote
Kjetil Ausland Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 er det samma søren hva porsche man stiller eller MÅ det være den der cayman greia der? Quote
Leif Haga Posted September 23, 2009 Author Posted September 23, 2009 For å være med å konkurrere om spesialprisen må det være en Cayman. Leif Quote
Kjetil Ausland Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 hvis jeg bare vill være med da`? Quote
Leif Haga Posted September 24, 2009 Author Posted September 24, 2009 Du kan bygge vilken Porsche du vil og stille ut,men for å være med i kunkurransen om spesialprisen MÅ det være en Cayman. Leif Quote
Leif Haga Posted February 23, 2010 Author Posted February 23, 2010 Det ble close shave her.Min kontakt på Porsche Center har slutta,og ikke sagt i fra om premier. Nå snakka jeg med en annen fyr som viste seg være modellbygger.Han skal fikse noe,men ikke en Cayman,den hadde de ikke inne og det er for knapt med tid til å få bestilt. Dog kommer han til Letohallen på lørdag og dømmer sammen med meg. Blir spennende å se hva han fant i hylla,men jeg tror det blir en die cast bil og mest sannsynlig en Porsche Og kanskje den heldige får den levert i en ekte Porsche bærepose Leif Quote
Stian Svendsen Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Jeg har en Cayman, som har vært med på LU. Hvordan er det å ta med denne her? For den må vel bare stille i en vanlig klasse? Quote
Leif Haga Posted February 26, 2010 Author Posted February 26, 2010 Modellene blir satt i vanlig klasse,men er den premiert på Lu tidligere kan den ikke delta i bedømmingen i klassen,kun For Porsche prisen. Leif Quote
Stian Svendsen Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Ikke premiert før... Får se om den kommer med. Quote
Leif Haga Posted February 28, 2010 Author Posted February 28, 2010 Og vinneren vant en 1/18 Diecast Porsche Panamera og heter Geir Harald Solheim. Han fikk også med seg Porschebæreposen..........til slutt Runner ups ble Stian Svendsen,Knut Børgesen og Jens Roger Kristoffersen. De fikk med seg hver sin nøkleringsak. Hipp,hipp Leif Quote
Leif Haga Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 Og nå står bildet over innrammet på skrivebordet til vår mann hos Porsche butikken på Ryen i Oslo. Leif Quote
Recommended Posts