Kyrre Ingebrethsen Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 (Edit:) Jeg tenkte vi kunne ha en inspirasjonstråd for vinterbygg. Så legg inn egne bilder her. Jeg har jo bodd i vinterland i noen år og bilder har det jo blitt. Så da kan man jo alltids prøve å finne fram litt "konvensjonell" vinter-inspirasjon. Men for at man ikke skal kjøre seg fast (jf Per Olavs fantastiske Afrika-neshorn-ruke) er det viktig å tenke litt utenfor boksen også. Quote
John Kvernevik Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Heisann Kyrre . Bra bilder det der Likte spesielt bildenr 2 : Grævla god mat det der , elggryte nammm Og bilde nr 6 Herken Quote
Terje Rønningbakken Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 blir sikkert halshogd men legger ut noen vinter bilder selv jeg. hvis det er greit? hvis ikke er det bare å slette innlegget igjen OPS! glemte og lukke vinduet trur jeg Denna har jeg planer om å stille med i Tema klassen da: Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted March 4, 2009 Author Posted March 4, 2009 Terje, det var absolutt meningen at andre også skulle legge ut bilder. Glemte sikkert å skrive det. Jeg synes spesielt bilde nr 2 var artig. Sånn sett kan man bygge bil uten å slite med flockingen. Quote
Tor Helge Andersen Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Det er enda mye snø, så her er mitt bidrag Tor Helge Quote
Tor Helge Andersen Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Fant et bilde mens jeg søkte snøplog så dukka dette opp Tor Helge Quote
Recommended Posts