Stein A. Aasland Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Heisann der! Jeg er en kar ifra Siljan, Telemark som kunne tenke meg å starte opp en lokal byggeklubb for oss som bor i Telemark og Vestfold. Denne klubben tenkte jeg at skulle være en greie der de som ønsker kan komme sammen og bygge litt på kveldstid. Mitt mål med denne klubben på lang sikt vil være å øke interessen for denne fantastiske hobbyen for bla. ungdom. Jeg vet selv at mange på et eller annet tidspunt i livet kjøper et plastbyggesett av f.eks. drømmebilen eller det kule jagerflyet, kommer hjem og skal starte dette prosjektet med store fantasier om den ferdige modellen... Men så går alt i grus da limtuba pumper ut en heftig klatt med lim rett på frontruta eller canopyen... Der slutter desverre livet til mang byggesett, og mann kjøper aldri igjen et plastbyggesett. Det er her klubben kommer inn! Her får man mulighet til å prate med andre om div. problemer som man kommer opp i, lære mye nytt og ikke minst; ha en sosial opplevelse. Hvis det er interesse for dette vil jeg gå vidre med saken å prøve å skaffe et lokale forhåpentligvis i Larvik. Er du intresert er det bare å si ifra. Jeg kan også nås på tlf. Mitt nr. er: 46 84 54 65 Stein A. Aasland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Jeg er interessert i dette å kan hjelpe deg med å starte opp kan ta kontakt med meg på tlf:926 39 394 (Jeg bor i Vest Bamble) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Svendsen Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 godt initiativ vi har prøvd og komme i gang tidligere. Jeg er med på alt som er galt. du kann ta kontakt med meg direkte på tlf 95 86 49 83. (jeg bor i Porsgrunn) Rune S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 det er interresant, kan vel bli med på noe sånt. (bor i Larvik) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn M. Gundersen Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Med på den! Skien her -Glenn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Bra initiativ! Plass til en fra Lunde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Så bra. Lykke til... Da blir det nok enda fler å se på SC 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Hei. Er det noe nytt i denne saken? Jeg kan også være interresert i en klubb i nærheten, bor i Larvik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 vi håper på å ha en byggekveld i nærmeste framtid hvor vet vi ikke enda desverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Hvor mange personer kan det bli? Hva slags og hvor stort lokale trenger man? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 alt fra 3 til 15 så det vet vi ikke helt enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts