Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny modellklubb for Telemark og Vestfold.


Stein A. Aasland

Anbefalte innlegg

Heisann der!

 

Jeg er en kar ifra Siljan, Telemark som kunne tenke meg å starte opp en lokal byggeklubb for oss som bor i Telemark og Vestfold. Denne klubben tenkte jeg at skulle være en greie der de som ønsker kan komme sammen og bygge litt på kveldstid.

Mitt mål med denne klubben på lang sikt vil være å øke interessen for denne fantastiske hobbyen for bla. ungdom.

Jeg vet selv at mange på et eller annet tidspunt i livet kjøper et plastbyggesett av f.eks. drømmebilen eller det kule jagerflyet, kommer hjem og skal starte dette prosjektet med store fantasier om den ferdige modellen... Men så går alt i grus da limtuba pumper ut en heftig klatt med lim rett på frontruta eller canopyen... Der slutter desverre livet til mang byggesett, og mann kjøper aldri igjen et plastbyggesett.

Det er her klubben kommer inn! Her får man mulighet til å prate med andre om div. problemer som man kommer opp i, lære mye nytt og ikke minst; ha en sosial opplevelse.

 

Hvis det er interesse for dette vil jeg gå vidre med saken å prøve å skaffe et lokale forhåpentligvis i Larvik.

 

Er du intresert er det bare å si ifra.

Jeg kan også nås på tlf.

Mitt nr. er: 46 84 54 65

 

Stein A. Aasland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.