Ruben Husberg Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Vi inviterer alle til høstens første møtet. Møtet starter kl 19:00 og avholdes som vanlig på Flyhistorisk Museum Sola, inngang på baksiden. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Og jeg er i Malmø. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Lien Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 JA! ICH KOMME!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted August 25, 2008 Author Share Posted August 25, 2008 JA! ICH KOMME!! Ja det sa de i de tyske " dokumentar" filmene jeg hadde stor glede av i ungdommen også.... Hvordan gikk det i NM i helga ??? Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Lien Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 NM gikk nok tålelig greit, men jeg vant ikke. Hadde hvilepuls på 74 etter å ha gått opp bakken til toppen av St.haugen og deretter drukket 2-3 kaffe før konkuransen:) Vinneren hadde hvilepuls på47!!!!! Tredjeplass var på 71, så jeg var ikke helt på jordet da Det var likevel greit med påspandert tur til Oslo da Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts