Oddbjørn Skripeland Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 Hører at det ikke blir noe NC i år. :'( Er dette bare tull og oppspinn eller medfører det riktighet? Vennligst svar noen som faktisk vet og ikke en haug med jeg har hørt sprøyt! Meget synd om denne flotte utstillingen skulle forsvinne Atle skal ha uendelig mye takk for sin innsats her.
Niclas.A.Gedde Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 Hvor har du hørt det fra ? har ikke fått snakka med Atle den siste tiden så jeg får prøve å få tak i han i morgen, Har du hørt noe Jørn ? Niclas
Atle Eriksen Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=7321.0
Oddbjørn Skripeland Posted July 20, 2008 Author Posted July 20, 2008 Atle har opplyst i en annen tråd at NC er avlyst. Jeg oppfordrer alle til å benytte den tråden til å takke Atle for et fantastisk arrangement. Håper inderlig at noen har tid og anledning til å ta opp hansken etter Atle. Denne tråden blir nå stengt.
Oddbjørn Skripeland Posted July 22, 2008 Author Posted July 22, 2008 Det er nå endelig klart at NC vil fortsette,håper alle som har anledning tar turen det er det virkelig verdt.
Recommended Posts