Terje Rønningbakken Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 12 April var det dags igjen, West Coast Model Contest (WeCoMoCo) 2008. dette er et treff som befinner seg i Tanumshede i Tanum Kommune i Sverige, Dette er ca 40min kjøring fra Strømstad, ca 1time fra Svinesund Og ca 2-2,5 times kjøring fra Halden. Årets Tema er ekipage (Bil pluss Henger eller pickup med transport middel på planet dette er et koselig treff som burde besøkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 12 April var det dags igjen, West Coast Model Contest (WeCoMoCo) 2008. dette er et treff som befinner seg i Tanumshede i Tanum Kommune i Sverige, Dette er ca 40min kjøring fra Strømstad, ca 1time fra Svinesund Og ca 2-2,5 times kjøring fra Halden. Årets Tema er ekipage (Bil pluss Henger eller pickup med transport middel på planet dette er et koselig treff som burde besøkes Det kan jeg skrive under på og jeg tror det er flere her på forumet som kan si det samme Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Ja jeg hadde det ikke kjipt der i fjor, også fikk vi jo med oss litt flesk og cola hjem også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Et trivelig sted å reise til, jeg kommer i år også Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Da er det 5 timer til klokka ringer, og jeg drar til Niclas med videre avreise til Jørn og Sverige. Noen av oss snakkes vel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller. Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'( Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller. Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'( Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! Ja det hadde vært artig men husk at skuta ligger i tørrdokk for tiden også da Men kanskje neste år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller. Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'( Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! Ja det hadde vært artig men husk at skuta ligger i tørrdokk for tiden også da Men kanskje neste år? Problemet er bare at kontoen min blir liggende i tørrdokk i et par år til...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller. Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'( Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! Ja det hadde vært artig men husk at skuta ligger i tørrdokk for tiden også da Men kanskje neste år? Problemet er bare at kontoen min blir liggende i tørrdokk i et par år til...... Tørrdokk!! Sitte land fast midt oppe på Hardangervidda, om eg ser iforhold til ka eg skulle vært med på, eller ha kjøpt inn!! Eit år blir da vel ein tur over der og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted April 20, 2008 Author Share Posted April 20, 2008 Er det noen som tok bilder her kamerat mitt slutta å virke så fikk ikke tatt noen bilder :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts