Gå til innhold
  • Bli medlem

Ikke akuratt Lokalt WeCoMoCo 08


Anbefalte innlegg

12 April var det dags igjen, West Coast Model Contest (WeCoMoCo) 2008. dette er et treff som befinner seg i Tanumshede i Tanum Kommune i Sverige, Dette er ca 40min kjøring fra Strømstad, ca 1time fra Svinesund Og ca 2-2,5 times kjøring fra Halden. Årets Tema er ekipage (Bil pluss Henger eller pickup med transport middel på planet :thumb: dette er et koselig treff som burde besøkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 April var det dags igjen, West Coast Model Contest (WeCoMoCo) 2008. dette er et treff som befinner seg i Tanumshede i Tanum Kommune i Sverige, Dette er ca 40min kjøring fra Strømstad, ca 1time fra Svinesund Og ca 2-2,5 times kjøring fra Halden. Årets Tema er ekipage (Bil pluss Henger eller pickup med transport middel på planet :thumb:

 

 

dette er et koselig treff som burde besøkes

 

Det kan jeg skrive under på  :thumb: og jeg tror det er flere her på forumet som kan si det samme ;)

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller.

Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'(

 

Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller.

Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'(

 

Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! >:(

 

Ja det hadde vært artig men husk at skuta ligger i tørrdokk for tiden også da :)

Men kanskje neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller.

Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'(

 

Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! >:(

 

Ja det hadde vært artig men husk at skuta ligger i tørrdokk for tiden også da :)

Men kanskje neste år?

 

Problemet er bare at kontoen min blir liggende i tørrdokk i et par år til...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

Hadde vært moro å lesse sjørøverskuta til plimsollmerket med modeller og dra ned dit ja. Har jo truffet Roger Nordhagen ved flere anledninger i Drammen. Trivelig fyr, som også bygger bra modeller.

Men det blir nok litt langt å dra for budsjettet for tiden... :'(

 

Dere får hilse Roger fra meg, og si at han må pelle seg til Drammen igjen snart!! >:(

 

Ja det hadde vært artig men husk at skuta ligger i tørrdokk for tiden også da :)

Men kanskje neste år?

 

Problemet er bare at kontoen min blir liggende i tørrdokk i et par år til...... :(

 

Tørrdokk!! Sitte land fast midt oppe på Hardangervidda, om eg ser iforhold til ka eg skulle vært med på, eller ha kjøpt inn!! Eit år blir da vel ein tur over der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.