Harald Øystein Sydness Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Heisann sveisann! Saa jeg har disse setta da, og norske dekaler, samt fler dekaler i soekk og kav, men jeg mangler da selvsagt instruksjonsarket til den norske versjonen. Er der noen via IPMS som kan slenge meg en email, eller legge ett scan av den norske "dekalerings-siden" her?? MVH Harald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Nordve Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Kan scanne og sende i ettermiddag. Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Øystein Sydness Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Vi sier takk for det Sverre!! Cheers Harald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Nordve Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Har scannet de papirene som fulgte med settet. Gi meg en e-post adr. på pm så skal jeg sende fila. Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts