André Kristoffersen Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Bottolf venter på sin Tamiya som befinner seg i postsystemet på østlandet. I mens får jeg nøye meg med denne, som ikke får plass på bordet. Jeg har/skal ha: Fruil belter Verlinden motor eduard interiør Aber- ja Eduard ets¨ Montert på base med branntilløp, annslag, kjørt segfast etter å ha passert ei jernbaneskinne og ned i ei grøft. Til å betrakte galskapen skal jeg ha en US figur i lett frost med litt snø på bakken. Lykke til Bottolf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 da er det ikke bare Bottlof som venter mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 Da skal det bli ca sånn her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Den blir tøff den der Lykke til Bottolf! ymmoT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 det derre blir artig å følge med på videre lykke til mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 da er det ikke bare Bottlof som venter mats Jeg vet ikke, men er ikke helt "lof " eller skulle det være "loff" ennå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 da er det ikke bare Bottlof som venter mats Jeg vet ikke, men er ikke helt "lof " eller skulle det være "loff" ennå en liten bom der. Bottolf mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Hvidsten Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Detta blir kult Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts