Hans R. Eriksen Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Legger ut litt reklame om eventemanget Link til eventuelle spm: http://www.mjf.no/forum/forum_posts.asp?TID=2881 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted October 8, 2007 Author Share Posted October 8, 2007 Holdes i Farris hallen i Larvik 27 og 28 okt. Åpent 1200-1700 begge dager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Har du noe adresse eller vei beskrivelse så slipper jeg å leite på gulesider om jeg finner ut at jeg tar en tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted October 9, 2007 Author Share Posted October 9, 2007 Et lite kart kommer. En liten forklaring også kjør til Larvik, mot fergekaia til peter wessel, kommer du fra Kristiansand tar du rett frem i rundkjøringa og første til venstre, kommer du fra Oslo følger du også mot fergekaia og tar til høyre i første lyskryss. Da ligger hallen på høyre side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts