Roar Stensrud Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Husk at det ikke, jeg gjentar: IKKE er møte i IPMS Østlandet tirsdag 9/10. Neste møte er tirsdag 16/10. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Ja!, da tror jeg de fleste har fått med seg det........datt nesten av stolen her selv jeg......og jeg visste det fra før.. He, he!, det er den største ikke jeg har sett her noen gang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RAM Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Bare et spørmål jeg kom til å tenke på: Tilhører jeg IPMS Østlandet? Jeg bør jo så langt øst på Østlandet som det nesten går an å gjøre, men er det slik? Mvh RAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Hvis du ikke er østlending,så vet ikke jeg . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted October 8, 2007 Author Share Posted October 8, 2007 Man "tilhører" vel den lokalavdelingen man pleier å dra på møtene til. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts