Mikael Fredriksson Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Nu duggar gruppbyggena på Modellbygge iFokus tätt! Här kommer Gruppbygge #3! Det kommer att bli Svenskt i utlandet. Jag har beslutat att köra igång även detta gruppbygge och köra det parallellt med #2. Gruppbygget är den här gången öppet enbart för modeller i skala 1/50 eller mindre och föreställande både flyg, fordon, fartyg och annat som har anknytning till temat. Här avses både svensktillverkat som är exporterat till utlandet och utrustning tillverkad i Sverige eller i utlandet och som använts av svensk utlandstrupp. Ni är mycket välkomna att delta! http://modellbygge.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=ee0dcde6-6d9b-4f75-b58d-34ef88fe236c Quote
Nils Mathisrud Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Da kan jeg delta med min norske Gripen. Den er så vidt påstartet, men jeg får vel ikke gjort noe videre før etter sommeren. Nils Quote
Mikael Fredriksson Posted July 4, 2007 Author Posted July 4, 2007 Da kan jeg delta med min norske Gripen. Bara om Norge snabbar på inköpet av flygplanen! Annars är det tyvärr inga What-Ifs den här gången. Men du kanske kan hitta något annat objekt som intresserar dig? Quote
Nils Mathisrud Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Hvis modellen er eksludert så er den ekskludert. Det er den jeg kommer til å bygge uansett. Da får jeg nøye meg med å vise bilder på dette forumet. Nils Quote
Mikael Fredriksson Posted July 4, 2007 Author Posted July 4, 2007 Det ser jag fram emot! Cockpit'en ser ju väldigt bra ut, med all detaljering. Quote
Mikael Fredriksson Posted July 6, 2007 Author Posted July 6, 2007 Men här kanske det finns något för din norska Gripen, Nils! Om du inte har för bråttom! Om du är registrerad på What If Modelers Forum, kan du läsa mer i deras forum. Det planeras ett gruppbygge med arbetsnamnet 'Finnoscandia/Nordic Group Build', med start någon gång till hösten eller kanske vintern. http://www.whatifmodelers.com/forum//index.php?showtopic=16239 Quote
Nils Mathisrud Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Egentlig bygger jeg modeller kun for mitt eget nøyes skyld. Nils Quote
Mikael Fredriksson Posted July 6, 2007 Author Posted July 6, 2007 Ja, det gör jag med, men ibland kan det vara roligt med lite extra "sällskap". Quote
Recommended Posts