Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som nevnt i en annen tråd er jeg i Oslo i helga. Jeg har barnevakt til Jeppe så derfor tenkte jeg meg en tur ut på byen. Oslo mikrobryggeri ble foreslått og jeg er ikke vanskelig å be.

Skulle det være vanskelig for noen som helst å møte opp kan vi forsåvidt prøve oss på lørdagen.

Mvh

Kyrre.

Tlf 92018612.

Posted

Ikke for aa vaere vanskelig eller misunnelig, men tror Fredag 10. mai blir til neste aar.  I fjor falt 10. mai paa en onsdag, torsdag for 2007, og da blir det vel 2008?

Har du smaksproevene fremme allerede?:)

Kos dere folkens.  Vi tar det vel igjen til Southern Challenge?

Jens

Posted

Hvis været er fint kan du, eller noen andre greie gutter, komme opp i kolonihagen min til grilll og pils.

hilsen Kim

Du skal ikke se ut i fra at jeg benytter anledningen til å komme en tur. Men tviler litt på at jeg er klar før dere er gode og mette. En pils kan man jo få presset i seg da.

Da går jeg altså til Kolonihagen, Oslo, og banker på?  ::)

Reiser forøvrig ikke før tirsdag ettermiddag.

K

Posted

Du skal ikke se ut i fra at jeg benytter anledningen til å komme en tur. Men tviler litt på at jeg er klar før dere er gode og mette. En pils kan man jo få presset i seg da. Da går jeg altså til Kolonihagen, Oslo, og banker på?  ::)

Rock'n Roll Fiskeboll :cheers: