Kyrre Ingebrethsen Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Som nevnt i en annen tråd er jeg i Oslo i helga. Jeg har barnevakt til Jeppe så derfor tenkte jeg meg en tur ut på byen. Oslo mikrobryggeri ble foreslått og jeg er ikke vanskelig å be. Skulle det være vanskelig for noen som helst å møte opp kan vi forsåvidt prøve oss på lørdagen. Mvh Kyrre. Tlf 92018612. Quote
Jens Håkon Brandal Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Ikke for aa vaere vanskelig eller misunnelig, men tror Fredag 10. mai blir til neste aar. I fjor falt 10. mai paa en onsdag, torsdag for 2007, og da blir det vel 2008? Har du smaksproevene fremme allerede? Kos dere folkens. Vi tar det vel igjen til Southern Challenge? Jens Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 10. mai? Hvor har du det fra? Her er det ingen smaksprøver enda nei... Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 Bumpetibump. Grr. Østlandsutstillingen. Hvem bryr seg når vi skal drikke øl i morgen? Quote
Kim Brantenberg Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Hvis været er fint kan du, eller noen andre greie gutter, komme opp i kolonihagen min til grilll og pils. hilsen Kim Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 Hvis været er fint kan du, eller noen andre greie gutter, komme opp i kolonihagen min til grilll og pils. hilsen Kim Du skal ikke se ut i fra at jeg benytter anledningen til å komme en tur. Men tviler litt på at jeg er klar før dere er gode og mette. En pils kan man jo få presset i seg da. Da går jeg altså til Kolonihagen, Oslo, og banker på? Reiser forøvrig ikke før tirsdag ettermiddag. K Quote
Kjell Terje Trones Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Skulle gjerne vært med jeg Kyrre, men det blir litt langt å dra. Dere får ta en for meg også, regner med at det går bra....... Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 Skulle gjerne vært med jeg Kyrre, men det blir litt langt å dra. Dere får ta en for meg også, regner med at det går bra....... Ja vel da, jeg får presse i meg en til. Men da skylder du meg en! Øh... Quote
Kim Brantenberg Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Du skal ikke se ut i fra at jeg benytter anledningen til å komme en tur. Men tviler litt på at jeg er klar før dere er gode og mette. En pils kan man jo få presset i seg da. Da går jeg altså til Kolonihagen, Oslo, og banker på? Rock'n Roll Fiskeboll Quote
Recommended Posts