Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS ØSTLANDET KONKURRANSE


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bestille bord på konkuransen ??

 

Har fremdeles igjen endel bilder jeg kunne tenke meg å prøve å bli kvitt. 2-3 stk hadde vært fint så får jeg spredd litt utover de forsjellige motivene.

 

Får også inn noen fra Sola Airshow nå sist helg hvis alle solemerker står meg bi.

 

 

S A

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bestille bord på konkuransen ??

 

Har fremdeles igjen endel bilder jeg kunne tenke meg å prøve å bli kvitt. 2-3 stk hadde vært fint så får jeg spredd litt utover de forsjellige motivene.

 

Får også inn noen fra Sola Airshow nå sist helg hvis alle solemerker står meg bi.

 

 

S A

 

Dessverre så har lokalet vi skal bruke begrenset med plass, så jeg kan ikke garantere at du kan få noe bord. Det er i grunn ikke lagt opp til å ha noen forhandlere til stede. Det kommer alt an på antall modeller som dukker opp. Men du kan jo ta med deg bildene i bilen. Så ser vi hvordan det blir.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen, håper dere får et knall  arangement, og at mange nye kommer inn i miljøet. Ikke minst at de premieres. Det sitter nok mange rundt og suller med den siste finishen nå og utover natte timene.  Skulle gjerne vært der men jobben krever sitt i morgen også. Kan ikke la Lockeheed Martinsen gutta rote rundt i lokalene alene. Mere en en av dem er fly/modell  interesert så jeg kunne jo foreslå en tur. :D  Men de er nok mere gira på  å se real norwegian blondes, etter morgendagens økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke la Lockeheed Martinsen gutta rote rundt i lokalene alene. Mere en en av dem er fly/modell  interesert så jeg kunne jo foreslå en tur. :D  Men de er nok mere gira på  å se real norwegian blondes, etter morgendagens økt.

 

Kan du ikke bare si at "real Norwegian blondes wouldn't look twice at you guys, so let's go to this modelshow".  Om de blir fornærmet og ikke vil selge flyet sitt til oss, så kan vi velge Typhoon i stedet vi...

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.